Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem.
musli skrev 2008-04-10 21:22:48 följande:
Hej gumsan!Här är det ganska mycket bättre faktiskt! Liiite öm naturligtvis i mina 4 hål, men jag provåt chips igår och inte en enda känning i magen så jag är såååå glad! Men äpplena (de gröööna goooda) ger jag mig inte på än på ett tag!!! Ska iaf göra äppelpaj imorgon med dottern och på lördag bjuder vi hit farmor och hennes gubbe på middag och efterrä
tt.Svågern ligger kvar på sjukhuset, nu på psyk med djuuup depression... Tänker inte gå in på vad som hänt någe mera, men jag har talat med maken och OM svågern lovar att skärpa till sig och ta tag i sitt liv efter det här så är han välkommen att bo här tills han är på benen igen. Vi lämnar ingen hängade, vare sig släkt eller vänner. Fast då ska han ju ha klart för sig att det inte är något vilohem det här! Älskar er alla för att ni bryr er om mig!!! *kramar utdelas till alla i tråden*
Hejsan hjärtat,skönt att det går åt rätt håll. Du får ursäkta men jag kan inte låta bli att fnissa när jag läste om dina "hål",läser man fort blir det lätt fel

Sorry,den tiden på dygnet...
Låter underbart gott med äppelpaj *dräggel* Själv har jag bara morotskaka i huvudet,ska försöka baka det till nästa helg då det blir kalas och så ska jag prova ett chockladbollsrecept som är ngt i hästväg då man ska ha 500 g (!!!) smör YUMMY
Att din svåger ligger på sjukhus har jag helt missat,gud så sorgligt,men självklart bra att han får hjälp. Hade min pappa inlagd nere i Simrishamn förförra sommaren och det är verkligen inte lätt...
Mettan,tråkigt med husvagnspartnerskapet,men å andra sidan så slipper du kompromissa då hela härligheten blir DIN nu

*my precioussssssssss*
Ha det så gott brudar,själv ska jag jobba i helgen så jag sladdar in nogon gång på lördagkväll efter kl 8.
Tjingeling...