Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem.
Kaktus: Hurdan griffeltavla?
Kaktus: Hurdan griffeltavla?
Kaktus: Det kan du ju göra.
Vecka 21 finns det mer att välja på.
Lopp: Nix, hade det funnits så hade jag köpt in dom också.
Kikar in här som hastigast också. Såg ett megahärligt kök, förstår om du är nöjd Zandrisen!
Här ser det ut som hejkon-bejkon i vanlig ordning, flyttade om barnen i helgen (igen!)och håller på att flytta runt på Nublu också. Igår kom mina hett efterlängtade mattor från Nordhjem också så dem ska jag försöka få på plats idag. Och deklarera. *uäck* Och i morgon eftermiddag drar vi iväg till Estland och säljer huset. Ska bli skönt att få det gjort men samtidigt lite sorgligt. Å andra sidan kan vi installera bergvärme utan att låna ett korvöre och det känns bra!
Fast om jag hade fått välja hade jag hellre haft huset kvar.
Eddan: Nu blev jag inte ett dugg avundsjuk. *ljuger mig blå*
Kontrar med vårt semestermål:www.baltcott.se/show/20
Och i helgen blir det två nätter här: www.terviseparadiis.ee/
Idag var det visst 21,5 grader varmt i Pärnu.
Fasen, jag är fortfarande avis på er semester!
Hjorthan: Och jag skulle gärna hänga med till Lalandia! *försöker diskret knö mig in i Hjorthans kappsäck* Uff, blir kärvt att få igen locket bara...
Musli: Härligt det låter! Håller tummarna för att du får jobbet!
Klarade dina burkar transporten?
Zandrisen: Jag hänger med till Barcelona också, du har väl en riktigt stor resväska va?
Jaha tjejer, ha en skön Valborg och ta det lugnt med demonstrationerna i morgon.
Mettan: Det tror jag ju vad jag vill om iofs.
Jag hade precis lika gärna stannat hemma och påtat i trädgården och njutit av att vara ledig med familjen. Men nu blev vi tvugna att resa och då kompenserar jag mig med lite lyx. Ingen i familjen som klagar heller.
Mettan: Hoppas att du är simkunnig! Eller tänker du sno en jolle någonstans och paddla till Pärnu?