-
jag har det också i brunt och är sugen på att måla det men måste övertala gubben först.La Lola skrev 2008-05-04 08:24:13 följande:Du hade helt rätt! Tack! Bordet är inte alls lika snyggt hos mig... -
Jag har också pollenallergi vissa år och det har hänt flera gånger att ena ögat har svullnat på mig.Puh76 skrev 2008-05-04 08:37:37 följande:zandrisen: Tror det är ögoninflammation. Men det ha rlagt sig lite. Inte så rött och svulelt som igår. Men det kliar och det kommer gult var.libero: jag har ju pollenallergi så det kan ju vara det med.Vi får se om det går över snart. Ska hålla mig inne idag! -
Med mig är det så konstigt för vissa år är jag jätteallergisk och vissa år känner jag nästan ingenting. I år är jag bara trött men inga andra symtom.Puh76 skrev 2008-05-04 08:53:40 följande:libero: Jag hade mycket sånt när jag var yngre men trodde det vuxit bort men klart det kan ju komma igen. Mycket pollen nu ju. Sen har vi en stor björk precis utanför sovrumsfönstret. -
Godmorgon på er alla i sommarvärmen!
Igår skulle ni nog trivts i vår lilla stad. Det var loppis på hela Storgatan med ca 200 stånd. Tyvärr så hade jag inte tillfälle att gå där mer en en halvtimme men det gick niog att göra mycket fynd. Hade min svärmor där och vad fick jag se att hon skulle sälja för 2 kr st min mans farmors gamla örngott med fina virkade spetsar. Som tur var hann jag rädda dem.
Helt galet. Jag trodde att jag hade snott alla tidigire men det hade jag visst inte.
Idag blir det trädgårdsarbetet för mig igen ska försöka hinna så mitt grönsaksland.
Vad ska ni andra göra idag? -
Musli!
Gratta lilla Hanna på födelsedagen från mig. Hoppas att ni får en härlig födelsedag
-
Godmorgon!
Jag är också uppe men jag var ju tvungen att läsa ikapp en massa sidor.
Har inte varit inne i era bloggar så därför kan jag inte kommentera något.
Idag regnar det här. Det är behövligt men tråkigt
Vill ju vara ute i trädgården.
Ha en bra dag allihopa!!!! -
Nublu!
Det där lät otäckt.
Häxan Hedda!
Du är för go
Stackars Ballen.
Har precis kommit hem från en helg på Astrid Lindgrens värld. Vi har haft det så mysigt och det var premiären för vår husvagn. Barnen var så nöjda och tyckte vi skulle stanna ett tag till. -
Godmorgon på er alla!
Hoppas att ni mår bättre idag. De låter som de flesta har lite smärtor och sjukdomar just nu.
vart har det varma vädret tagit vägen? -
Ja gör det kom hit så bjuder jag på lite gott fika. Det vore mysigt.nublu skrev 2008-05-22 06:21:48 följande:Hejsan tjejer! Vår semester börjar samtidigt som Eddans om det inte blir ändrade planer. Jag var på intervju på Adecco igår och ska ev konsulta åt dem i juni och juli. Förhoppningsvis kommer jag ändå iväg på semestern.Hjorthan: Kolmården? Vad bra, då stannar ni här och käkar middag på hemvägen! Och så tar vi en utflykt och hälsar på Libero också. Idag skiner solen iaf. Hoppas att det varar hela dagen! Om jag inte måste åka in till Linköping idag för intervju nr 2 så ska jag fortsätta med städandet här hemma. *pust*Hoppas att ni får en skön och solig dag! -
Det är ju inte klokt vad tiden går. Har så svårt att fatta att det snart är sommar.
Vi åker ju alltid till vårt Öland så här behövs det inte planera så mycket utan bara packa och åka. Men några kortare turer måste vi också hinna med.