Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem.
Grattis Musli
Alltid roligt med inrullande pengar
Numberone,jättefina texter
Grattis Musli
Alltid roligt med inrullande pengar
Numberone,jättefina texter
Godmorgon allihop
Planen för idag är att gå på dansshow,flickorna har sin avslutninsshow för terminen. Sedan får vi se, vill gärna gå på en loppis innan men vi får se om jag hinner. Vill ju så gärna hitta en tallrikshylla jag med!
Musli,det skulle vara underbart roligt att möta upp er, tror dock inte att Balder pallar alltihop på en dag, men å andra sidan så har de lite karuseller inne på skansen
Här har det varit lite upp och ner, Tuva vurpade med cykeln förra fredagen och har fått en lårkaka som inte är av denna värld,täcker hela övre låret och det skiljer 4 cm i omkrets på benen :o( Och eftersom det fortfarande är så svullet får hon tyvärr inte vara med på sin dansuppvisning idag då doktorn sagt åt henne att vila.
Så det har varit mycket gråt och tandagnisslan.Själv var jag hemma onsdag och torsdag med UV men jag är mycket bättre nu
Annars är det fullt ös medvetslös
Vill verkligen ta tag i Tuvas rum men jag vågar inte riktigt riva loftsängen själv.Hmm ska se om jag kan vigla upp karl att slita sig från motorcykeln ett liiitet tag och få ur sig lite aggressioner
Jaaa vad roligt !!! Kan nog inte följa med på allt men någon av dagarna ABSOLUT! Gud så skoj
Jösses vad tröttsamt med snö! Här har vi som tur är inget av den varan * ta i trä* Håller alla tummar och tår att du och Hanna får kalasväder imorgon 
Ko-utsläpp tycker jag verkar såå häftigt! Har dock aldrig lyckats hitta ngt i närheten av mig,letade förra året.
Kaktus,grattis till nya skåpet
Fösrtår inte att jag är så svag för skåp , de är ju inte direkt lätta att få in i hemmet bara sådär
Väntar ivrigt på bild
Ha en bra dag, nu ska jag gå och koka kaffe och leta fram piskan

Måste prova det, till helgen kanske.Hejsan all godbitar
Umbro,jösses kvinna vad duktig du är!!!
Musli,skönt med en upphittad plånbok! Min dök också upp då ja fick alla nya kort, eller dök upp den låg på sambons nattduksbord (hmm heter det så) nåja sängbord.
SJälv så har vi varit hos svärmor och myst,tyvärr så är jag suuuperpms:ig och spottar och fräser som värsta morran,klarade dock hålla masken så länge vi var borta men herrejösses det är ju helt patetiskt vad liten man kan känna sig! Allt pga några jäkla hormoner...
Godnatt, nu ska jag ynka mig i säng
OJ! Vad tyst det är härinne
*tassar in på tå*
Idag är jag så glad,jag har diskat idag haha, och ställt upp mitt porslin i mitt underbara diskställ i fil de fer *höjden av lycka*
Jag är ledsen Nublu,jag hittade det i en butik här i Sthlm och kunde helt enkelt inte hålla mig 
Hoppas att alla har det bra i värmen, själv är jag gräsänka då gubben tog hojen igår och drog till Sweden Rock
Haha, jag fnulade på att ge honom en spa-helg i födelsedagspresent och det fick han ,en som var lite mer hans stil bara 
Faktum är att jag är grymt avundsjuk men vi hade inte råd att köpa två biljetter helt enkelt,men nästa år så ska jag åka med
Hoppsan,glömde säga att jag önskar alla magar lycka till,ni har väl läst dessa dråpliga trådar? Jag har skrattat så tårarna runnit
www.familjeliv.se/Forum-11-240/m32725477.html
Ha ha,fel länk. Det ska vara den här!
www.familjeliv.se/Forum-2-13/m32429270.html
Hejsan Hjärtat
*ler från öra till öra *
Vad roligt!!!! Måste kolla upp i almenackan så jag inte jobbar eller ngt annat typiskt som kan krocka.
Sitter här och måste egentligen måla sista lagret på Tuva tallrikshylla,men det stinker ju så fruktansvärt (oljebaserad) så jag väntar till imorgon.
Ska försöka pallra mig ner i källaren och putsa lite på två vagnar som ska säljas imorgon men jag är sååå trött. Ska nog göra som du och hoppa isäng istället. Gotti natti
*kramar om och håller tummarna för att allt klaffar*