• LindaLii

Vi med BF mars-maj 08 i Göteborg!! (3:an)

Vi tjötar vidare här!
    Nu har många i tråden fått sina  GRATTIS TILL ER  och andra är fortfarande .

VI VÄNTAR MED SPÄNNING PÅ ALLA BEBISAR SOM SKA KOMMA  

28/2 gabriella83 nr 2 Backa/Hisingen, Franz född 24/2

13/3 mariaskogberg, olskroken, William född 4/3
    19/3 (planerat snitt), Jädissen, Hildedal(Hisingen), David född 19/3
    24/3 Sagström 1 Göteborg
    20/3 mamma gis, Landala torg, Hugo född 11/3
    29/3 Elca, Särö

1/4 jjj, hisingen
    1/4 Mystery 2 Mölnlycke
    10/4 DestinationX nr 2 Fredriksdal
    12/4 Lollo74
    13/4 galengalen 1 olskroken
    14/4 annabella 1 Hisingen
    14/4 LindaLii 2 Askim
    16/4 skojsan 2 Guldheden
    18/4 Kyhlberg 1 Mölndal, Fröja född 24/3
    18/4 Lovisa A 1 Linné
    24/4 mahja79 1 Eriksberg
    26/4 Bäbis0804 1 Kortedala
    28/4 Fler i familjen 2 Lundby Hisingen
    29/4 Marvi 2 Linné

♥♥♥♥ Mamma till Max 3/8-06 och 11 dagar till BF med lillebror♥♥♥♥
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-09 11:37
    19/4 Annelie c

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-09 11:44
    BF/Bebis lista:
    www.familjeliv.se/Forum-11-263/m31590995.html
  • Svar på tråden Vi med BF mars-maj 08 i Göteborg!! (3:an)
  • kyhlberg

Lycka till Marvi...

Ska vi mötas i slottskogen vid 10 på tisdag?? Kan ju mötas vid sjön.

• skojsan

Jag skulle gärna fika på tisdag, men tror inte att vi har kommit längre än till frukost kl 10 Det blir ju ganska upphackade nätter.

Fler i familjen: testat amningsnapp? Om det blir riktigt illa med såren kanske du kan kombinera med flaska, att först ge lite utpumpad mjölk (eller ersättning) för att stilla värsta hungern? Men en del tycker ju att flaska förstör amningen. Min stora tjej gjorde sådär och hon lärde sig inte att "göra rätt".

Nu har jag skrivit förlossningsberättelse i min blogg. Den är ganska lång, men om någon är intresserad av förlossning med doula, så finns den där.

• Elca

Hej Skojsan, jag är nyfiken på att läsa din berättelse. Var hittar jag bloggen? mvh Elca

• galengalen

Håller med skojsan, iband somnar inte lillan förrän kl 06, vi kan inte skjuta på fikan till lite senare på dagen? Typ vid 14?

• skojsan

Elca: nu har jag fixat till mina inställningar så att bloggen kan läsas på min sida, jag hade missat det (du klickar på mitt namn här i tråden för att komma till min sida och väljer sen symbolen med ett papper och en penna)

• annabella

Jag fikar hellre på f.m på tisdag som det var sagt från början, vi ska till BVC på eftermiddagen.

• lovisa a

Hej allihop,

tittar bara in en kortis:
    Vi fick en underbar liten (3975 g, 52 cm!) kille i förra torsdagen, 8/5, 20 dagar över tiden!
    Allt gick fint och vi mår bra, kom äntligen hem i måndags. Men vilken lång väntan det blev...Igångsatt på tisdag morgon, så två dygn tog det, puh!

Hoppas allt är väl med er, och hoppas ni som fortfarande väntar på bebis fåt träffa dem snart!

• annelie i

Lovisa: GRATTIS!! Hoppas ni mår bra!

• jjj

Vid sjön blir väl bra... menar du vid stora parkeringen då? Där finns även en glasskiosk.
    Vid 10 tiden e bäst för oss som har 15 timmars barn... 11 funkar ju också...
    så då kan jag vara därGlad

kyhlberg skrev 2008-05-16 11:49:22 följande:
    Lycka till Marvi...Ska vi mötas i slottskogen vid 10 på tisdag?? Kan ju mötas vid sjön.
  • annabella

Är det någon som kan tänka sig att möta mig vid parkeringen? Jag skulle behöva ha lite hjälp med att få ur och i vagnen i bilen, får ju inte lyfta själv ännu.

Svar på tråden Vi med BF mars-maj 08 i Göteborg!! (3:an)