• Anonym

Grannkatt som skrämmer vår katt...

Ursäkta, men varför är alla anonyma? Kan ni inte stå för era åsikter?

• Anonym

Om hon älskar att vara ute får hon väll bli utekatt då? Du måste göra ett val! Man kan inte hålla på att ditta o datta...

• Anonym
    Svar på #11
    du är ju själv anonym.
  • Anonym
    Anonym skrev 2008-04-03 14:49:17 följande:
    Svar på #11du är ju själv anonym.
    Ja och? Du kan inte förstå att det är för att jag inte vill skylta med enpersonlig konflikt på nätet?

Nr 12:
    Vadå ditta och datta? Så en hund som älskar att vara ute ska vara en utehund elleR?
  • Anonym

en "katt som definitivt inte är på sin tomt"
    Det där var inte skrivet med ett kattperspektiv. Alla som har katt vet att katter fullständigt skiter i våra mänskliga tomtgränser.

• Anonym
    Anonym skrev 2008-04-03 14:51:03 följande:
    en "katt som definitivt inte är på sin tomt"Det där var inte skrivet med ett kattperspektiv. Alla som har katt vet att katter fullständigt skiter i våra mänskliga tomtgränser.
    Ja och då ska den inte vara ute tycker jag om den stör för andra.
  • Anonym
    Anonym skrev 2008-04-03 14:51:03 följande:
    en "katt som definitivt inte är på sin tomt"Det där var inte skrivet med ett kattperspektiv. Alla som har katt vet att katter fullständigt skiter i våra mänskliga tomtgränser.
    Och det är ju en av de saker som är så underbart med katter!!!!!!!
  • Anonym
    FH Mamma skrev 2008-04-03 14:51:40 följande:
    Du kanske skulle fråga det. Okastrerade katter är mer revirtänkande än kastrerade.Men sen finns det ju "mobbare" bland katter som gör elaka saker utan anledning har jag för mig.
    Jo men det hjälper nog inte särskilt mycket om jag vet om deras katt är kastrerad eller inte.. Tyvärr.
  • Anonym
    Anonym skrev 2008-04-03 14:51:52 följande:
    lär dig lite om katter.
    Va?
Svar på tråden Grannkatt som skrämmer vår katt...