• Anonym

Fontän-orgasmer

Hittade en film med massor av sådana på nätet och blev lite nyfiken. Är det vanligt? Går det att lära sig eller är det något som vissa bara kan och andra inte? Och kommer det verkligen så mkt? Det var verkligen FONTÄNER på den där filmen. Fattar iofs att mycket är fejk i sådana där filmer men iaf.

• Svar på tråden Fontän-orgasmer
  • Anonym (OPI)

Varfor vill man lara sig det? Jag menar, blir orgasmen skonare? Annars blir det ju valdigt blott.....blaaaa tycker jag.

• spiritsinlove

Anonym (OPI) skrev 2008-04-09 01:33:08 följande:

Varfor vill man lara sig det? Jag menar, blir orgasmen skonare? Annars blir det ju valdigt blott.....blaaaa tycker jag.
    För att det är upphetsande?
  • spiritsinlove

Anonym (OPI) skrev 2008-04-09 01:59:26 följande:

For vem??
    För en själv till att börja med. (Om det är upphetsande för en eventuell partner skadar väl inte det heller..)
    Fontänorgasmer är sköna! Jag blir kåt av att få dem.
  • Anonym (OPI)

Ok, men var du inte upphetsad o kat innan du hade en fontanorgasm? Sa det borjar alltsa om igen nar du far den da, du blir kat igen? Jag forstar mig inte pa det, tycker det verkar ackligt, o mangden som kommer ut, om det vore normalt sa vore det val anda inget kvinnor ska beh "trana" upp for att fa. Borde ju komma naturligt eller hur!

• W W
    Anonym (OPI) skrev 2008-04-09 06:12:36 följande:
    Ok, men var du inte upphetsad o kat innan du hade en fontanorgasm? Sa det borjar alltsa om igen nar du far den da, du blir kat igen? Jag forstar mig inte pa det, tycker det verkar ackligt, o mangden som kommer ut, om det vore normalt sa vore det val anda inget kvinnor ska beh "trana" upp for att fa. Borde ju komma naturligt eller hur!
    det är ju inte alla kvinnor som får orgasmer alls, men det går att träna upp.. menar du att dessa inte borde träna upp det heller för att det inte kommer naturligt?
    You call me a bitch like it's a bad thing
  • Kimma72

Fontänorgasmer känns inte som vanliga orgasmer, det är längre och intensiva på ett annat sätt och ibland är man sugen på en vanlig och ibland på en fontän, och jag är glad och tacksam att jag har flera att välja på. Sen om det blir blött eller ej, ja det är smällar man får ta. Det finns handdukar.

• KalleKn
    timri skrev 2008-04-09 08:14:33 följande:
    Tackar för tipset!
    Nya krav på mig mao, tänk om jag får prestationsångest då?
Svar på tråden Fontän-orgasmer