• Anonym

Fontän-orgasmer

Hittade en film med massor av sådana på nätet och blev lite nyfiken. Är det vanligt? Går det att lära sig eller är det något som vissa bara kan och andra inte? Och kommer det verkligen så mkt? Det var verkligen FONTÄNER på den där filmen. Fattar iofs att mycket är fejk i sådana där filmer men iaf.

• Svar på tråden Fontän-orgasmer
  • spiritsinlove

Anonym (OPI) skrev 2008-04-09 06:12:36 följande:

Ok, men var du inte upphetsad o kat innan du hade en fontanorgasm? Sa det borjar alltsa om igen nar du far den da, du blir kat igen? Jag forstar mig inte pa det, tycker det verkar ackligt, o mangden som kommer ut, om det vore normalt sa vore det val anda inget kvinnor ska beh "trana" upp for att fa. Borde ju komma naturligt eller hur!
    Haha jo självklart. Jag blir kåt av andra orgasmer också. Och ja, "det börjar om igen"..jag vill mer ju mer jag kommer. Oavsett typ av orgasm. Fattar inte riktigt ditt resonemang - eftersom det enligt dig inte är "normalt", så är det onödigt..eller missförstår jag? Och som någon annan skrev - det är annorlunda med fontän än annan. Jag älskar alla mina orgasmer, på olika vis.
  • timri
    KalleKn skrev 2008-04-09 09:30:57 följande:
    Nya krav på mig mao, tänk om jag får prestationsångest då?
    Inga krav heller....Det där kommer vi att greja finfint
  • KalleKn
    timri skrev 2008-04-09 19:51:46 följande:
    Inga krav heller....Det där kommer vi att greja finfint
    Vi får väl se...
  • HannaS86

Min kille gillar filmer med fontänorgasmer men om jag kollar på en sådan känns det bara löjligt eftersom man vet hur fake det är. Läste en artikel där en tjej som varit strippa och även underhållit utomlands med onani och fejkat fontänorgasmer beskrev hur det såg ut bakom kulisserna. Man kan få in vatten i livmodern och sedan spruta ut, hon sa att det kräver en del träning och gör ont i början men killar går på det. Tjejerna i porrfilmer verkar komma hur lätt som helst knappt utan stimulering och väldigt starkt sprutandes, i verkligheten har jag fattat det som att det sprutar men inte en såpass stark stråle som när man t.ex. kissar..

• Anonym (OPI)

Ok, mitt resonemang ar sa som jag sa, att jag tycker det verkar ackligt! O naturligtvis sa ska ALLA orgasmer tranas upp om man nu vill det. Saklart det inte e onodigt bara for att det inte e normalt, men jag har inte hort mycket om det med fontaner sa jag har alltid trott just som nagon sa att det e bara fejkat.

• spiritsinlove

Anonym (OPI) skrev 2008-04-09 23:32:13 följande:

Ok, mitt resonemang ar sa som jag sa, att jag tycker det verkar ackligt! O naturligtvis sa ska ALLA orgasmer tranas upp om man nu vill det. Saklart det inte e onodigt bara for att det inte e normalt, men jag har inte hort mycket om det med fontaner sa jag har alltid trott just som nagon sa att det e bara fejkat.
    Ok
  • timri
    KalleKn skrev 2008-04-09 22:10:29 följande:
    Vi får väl se...
    Får öva lite:-P
  • KalleKn
    timri skrev 2008-04-10 07:23:50 följande:
    Får öva lite:-P
    Lite och sex när det gäller dig är motsägesfulla ord *ler*
  • timri
    KalleKn skrev 2008-04-10 08:41:31 följande:
    Lite och sex när det gäller dig är motsägesfulla ord *ler*
    Nu förstår jag inte alls vad du pratar om
  • KalleKn
    timri skrev 2008-04-10 20:21:07 följande:
    Nu förstår jag inte alls vad du pratar om
    Du gör inte det va... Gick ju enklare att fixa det än vad jag trodde
  • timri
    spiritsinlove skrev 2008-04-09 02:11:09 följande:
    Anonym (OPI) skrev 2008-04-09 01:59:26 följande:
    För en själv till att börja med. (Om det är upphetsande för en eventuell partner skadar väl inte det heller..)Fontänorgasmer är sköna! Jag blir kåt av att få dem.
    Lyckades i helgen med att få såna orgasmer. Kan bara hålla med grymt skönt, skönare och intensivare än vanlig orgasmer, och inte blev man mindre kåt av att få dom . Så lycklig
  • timri
    KalleKn skrev 2008-04-13 16:24:41 följande:
    Du gör inte det va... Gick ju enklare att fixa det än vad jag trodde
    Mmm, visst gjorde det
  • Anonym

Och nu har vi kvinnor något att spruta i ansiktet på männen...be dem svälja och se lyckliga ut!!!

• timri
    Anonym skrev 2008-04-14 15:28:52 följande:
    Och nu har vi kvinnor något att spruta i ansiktet på männen...be dem svälja och se lyckliga ut!!!
    Precis
  • Kimma72
    Hehe, det finns dom som sväljer och ser lyckliga ut
  • Jordgubbssmak

hihihi Yiippiee!! Jämställdheten är total!

Svar på tråden Fontän-orgasmer