Inlägg från: Duntoffla
|
-
-
Vixi och lisa- Coola bilder!
-
Noel testkör nya vagnen

-
Zorn skrev 2008-04-18 09:43:11 följande:Dunis - En så snygg kille måste ju bara ha en såå snygg vagn! Han ser ut att gilla den!Girle skrev 2008-04-18 13:06:19 följande:Duntoffla: Vad bra Noel ser ut att trivas i nya vagnen! Supersnygg färgkombo också!Vi är supernöjda hitills! Gissa vem som styrde HELA tiden på Ikea?Monkey Tales skrev 2008-04-18 13:19:54 följande:Dunis: Wrooouuum! Vilket vrålåk. Snygg och skön vagn. Det kan ju inte bli bättre.
(inte jag...)
-
Åh, vilken härlig vårbild Lisa! Han är ju så söt Alvin! Verkar så tillfreds med livet.
-
Åh, vilken sötnos!VeraP skrev 2008-04-22 12:33:16 följande:Skumbolls bild: Simon som gungar. -
Vilka fina ögon!Vixi skrev 2008-04-22 19:59:55 följande:Härliga bebisbilder i härligt väder!!! Här kommer en liten glad Oliv med snorig näsa på picknick , i ny mössa. -
Den vilda bebin!Monkey Tales skrev 2008-04-22 21:34:37 följande:M har börjat göra små utbrytarförsök från sin barnstol. Ett par sekunder efter att denna bilden knäpptes stod han upp i stolen.
Sötnosen!
-
Willowtree- Han är så söt Elliot! Nu var det ett tag sen jag såg honom IRL. Du får följa med och fika snart
-
Gud vad hon är söt! *Noel dreglar lite*Vixi skrev 2008-04-23 20:45:37 följande:Willow: Åh sicken gobit, vad stor han blivit!!! säger som dunis, du får komma på en fika snart så vi får se honom live! vad är det för Maclaren ni har köpt? Techno? Snygg!! och snygg åkpåse, sån måste jag ju köpa till vår Quest om det finns!Här kommer lite bilder från i dag. Byggde en lekhörna på balkongen åt oliven så mamma fick sitta ute och sola lite.