Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Bildtråd för oss Stockholmare som fått barn sep/okt 07 **DEL 1**

fiffiluran skrev 2008-06-02 10:00:10 följande:
    haha, vilka härliga bilder!jag bryter bebistrenden lite och lägger in en länk till min tatuering (eftersom så många är nyfikna).. Nu är den ju nygjord, insmord och svullen.. eller ja, hela mitt ben är svullet. Får hoppas det beror på att jag sprang omkring hela dagen i värmen och satt och ugnsbakades på Råsunda några timmar. Benet fullkomligt kokades under skyddsplasten. www.familjeliv.se/hem/fiffiluran/gallery/phpg...
    Wow! Det var ingen liten en. Cool!
    Älskade Noel
  • Duntoffla

Ute i det fina vädret

Älskade Noel
  • Duntoffla
    FL Lisa skrev 2008-06-02 15:44:15 följande:
    raising amy - vilken liten sötnos. Och håller mamma sysselsatt ser jag duntoffla. så söt N är och så bra han passar i Molobodyn!
    Skumboll skrev 2008-06-02 15:57:04 följande:
    Söta söta barn! Dunis: Vad bra han passar i regnbågsfärgerna!
    Tack! Ja, faktiskt bättre än jag trodde.
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Vixi skrev 2008-06-02 18:37:20 följande:
    fiffi jag kan inte se din länk??? har du tagit bort bilden redan??vilka underbara kort på noel!!!!! han passar verkligen i färger! gulle. och Amy är helt bedårande som alltid!!!!
    Zorn skrev 2008-06-02 21:55:21 följande:
    Åh så söta små!!! Raising Amy - Så vuxen lilla Amy ser ut. Alldeles underbart söt!Dunis - Jag håller med de andra. Noel passar verkligen i de färgerna. SÖTO!
     Tack! Kyss
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    junibarn76 skrev 2008-06-02 22:21:44 följande:
    Håller med, jättesnyggt med regnbågsfärger *vill ha* och supergullig kille!(allt klär en skönhet )
    Tack! Elvira skulle bli superfin i det. Jag får väl ta på mig om Noel växer upp och blir homosexuell på grund av de "tjejjiga" färgerna

Fram för rosa eller hur Monkey?
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Tiddelipom skrev 2008-06-07 10:20:24 följande:
    En liten nationaldagsfirare!
     Hon kommer sitta som klistrad vid EM (VM?? vilken koll jag har) också va?
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    VeraP skrev 2008-06-07 20:53:28 följande:
    Supercool Tova! Här kommer ett par semesterbilder från oss:
    Cooling! Gillar frippan på översta kortet. Och det är klart att Milo har eget märke (drickchoklad va?)
    Älskade Noel
  • Duntoffla

Blöjor har ett brett användningsområde

Älskade Noel
  • Duntoffla
    Monkey Tales skrev 2008-06-08 18:37:24 följande:
    Åh vilken fin solhatt Noel har. Bästa blöjan är det i varje fall. Ska köpa på mig ett lager.
    Visst är den fin?! Lite Påve-känsla Numera är det bara Up & Go här hemma. Det är ständig fight vid blöjbytena
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Disa75 skrev 2008-06-08 21:47:10 följande:
    Vadå sova!??Det här är det roligaste som finns!!Framme!!
    Känner igen det där med att sova. Och visst är gå roligt Vad söt han är Luka!
    Älskade Noel
Svar på tråden Bildtråd för oss Stockholmare som fått barn sep/okt 07 **DEL 1**