Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Bildtråd för oss Stockholmare som fått barn sep/okt 07 **DEL 1**

Zorn skrev 2008-06-08 22:55:33 följande:
    Vilken trendig mössa lilla Noel har. Helrätt inför sommaren...den absorberar ju bra . Så stor och söt han är ...lilla Luka.
    Javisst! Hörde av trendsättarna att det är inne nu med såna mössor!
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Willowtree skrev 2008-06-09 20:23:39 följande:
    Vilka härliga sommar/semesterbilder! Här kommer våra bidrag
    Vad söt Elliot är!
    Älskade Noel
  • Duntoffla

Söt-Frans! Känner igen bägge poser. N brukar också "bära" saker i munnen. Hmm...och vi har inte hund...

Älskade Noel
  • Duntoffla
    mammelimam skrev 2008-06-13 21:51:45 följande:
    Men katt, eller så är det bara vanliga babymoves.
    Fast katter bär ju sällan något i munnen. Fast egentligen är det ju helt logiskt. Om man använder händerna till att krypa/åla så är det ju svårt att bära något i dem.

Noel favoritställe-grinden till trappan
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    mammelimam skrev 2008-06-13 22:17:36 följande:
    Åh vilken underbar min på översta bilden, så nöjd! Det ser ju ganska högt ut att häva sig upp där.
    Ja, han är sååå nöjd! Fattar inte hur han orkar "hänga" i den övre ribban. Han klättrar liksom med fötterna uppåt. Känns inte helt säkert. Hoppas att grinden sitter fast ordentligt.
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    VeraP skrev 2008-06-13 22:40:36 följande:
    Söta Noel! Snygg outfit, var är byxorna ifrån? Behöver köpa nytt, allt i byxväg är urvuxet. Ok, nästan då...
    Tack! Kyss "Byxorna" är shorts från Villervalla.  Supersköna! De finns nog i långbyxa också skulle jag tro. Hur lång är Milo nu? Här verkar överkroppen vara längre än benen.
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Skumboll skrev 2008-06-13 22:55:50 följande:
    Mmm, me löve villervalla!Den oranga var ju riktigt snygg (ja, modellen också då såklart). Måste nog till butiken i vaxholm och spana lite. Shorts står högst på listan.
    Tyvärr har jag hört att den oranga kan tappa färg. Eller jag har sett det men jag hoppas att min varsamma behandling ska göra susen (har ingen tumlare)
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Skumboll skrev 2008-06-13 23:06:05 följande:
    Åh, vad trist om det vore så. Berätta gärna när du tvättat!Jag tycker att färgerna hållt sig superbra i de plagg vi har, förutom suiten då som gubben slängde in i torktumlaren. Morr.
    Det gör jag. Johans sambo hade en orange och den blev jätteful. men jag tror den var tumlad. Jag tvättar alltid med avigsidan utåt och på 40 grader. keep you updated!
    Älskade Noel
  • Duntoffla

oops! Kanske inte ska skriva här i BT! (tur detta inte är Bugga-tråden)

Älskade Noel
  • Duntoffla
    FL Lisa skrev 2008-06-13 23:16:03 följande:
    ser att ni diskuterar kläder Kan här komma med ett tips på vad jag tycker kan vara snyggt att matcha ihop med villervallas orangea stjärn-tröjamössa och jacka (den är vändbar...randig på andra sidan) från villervalla och byxorna från lindex
    Åh, de där brallorna har ju jag! Toppen! Och kanske snart jackan...
    Skumboll skrev 2008-06-13 23:12:05 följande:
    Då hade vi blivit utskällda! Big time!
     Ha ha eller hur?
    Älskade Noel
Svar på tråden Bildtråd för oss Stockholmare som fått barn sep/okt 07 **DEL 1**