Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Bildtråd för oss Stockholmare som fått barn sep/okt 07 **DEL 1**

mammelimam skrev 2008-06-13 23:28:18 följande:
    Även Frans har de byxorna, ngt tvättblekta. Till dem har han här en överdel som behållt färgen bättre - min gamla jacka från 70-talet!
    Schysst med din gamla jacka! Superfin ju!
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    VeraP skrev 2008-06-14 07:42:49 följande:
    Och här är bildbeviset. Lustigt gick inte att kopiera in, när jag väl skrivit i förra inlägget.
    Sötnosen! Är 80 för små till honom?
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    VeraP skrev 2008-06-14 08:45:01 följande:
    Nix, han hade 68:a på sina.
    Tänkte väl. Såg att det fanns såna för 29 kr på Lindex nu. Kanske finns kvar i 80 (noel har 80)
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    VeraP skrev 2008-06-14 09:40:47 följande:
    Milo hade också kul i Täby...
     *Visslar* Oj oj oj då!
    Älskade Noel
  • Duntoffla

Inte mitt barn men mamma Rådjurs Denna lilla krabat ligger just nu på vår tomt

Älskade Noel
  • Duntoffla
    Zorn skrev 2008-06-16 22:17:52 följande:
    Här kommer en bild på nya fina skötväskan... och så är det en premiärbild med nya systemkamera.
    Lyxmodell värre! Superläcker! Är min också glansig?
    Gnillib skrev 2008-06-16 20:49:42 följande:
    Så här ser Linus vinterkläder ut:Vindbyxor och jacka från PoP:s rea! (fast det var inte meningen att vattenmärket skulle komma mitt i bilden, det råkade bara bli så)
    Fina vinterfynd!
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Zorn skrev 2008-06-16 22:28:06 följande:
    Dunis - Din är lika glansig och läcker....här kommer den!
    ÅH shit vad snygg! *löööve*

Emmli- var ju tvungen att köpa nu eftersom "någon" spillde kaffe i min! Kyss
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    junibarn76 skrev 2008-06-16 22:45:33 följande:
    Jo....tanken slog mig...
    Haha...dennaovanför var beställd FÖRE jag köpte min andra. Och den ser toppfin ut fortfarande. *skämtade bara*
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Vixi skrev 2008-06-17 23:48:44 följande:
    jag håller med emmli: jag dööööööööööööör vilken snygg väska dunis!!!!!!! är det säkert att den inte är till mig????
    Helt säker!!!

Söta kort på Oliven! Hade ni mer er badringen själva eller fanns det sån där?
    Älskade Noel
  • Duntoffla

Mahi, Mauritz och Anna Kyss Ni är så fina! *smack*

Älskade Noel
  • Duntoffla
    härlig skrev 2008-06-25 21:45:30 följande:
    Zorn, Vixi och Emmli, ååååh, vilka fina flickor ni har! Jag vill också ha en liten tjej!Vixi, jag skulle ju lagt in en bild här, men är inte plusmedlem (än) så det får vänta. Men några bilder finns här: bridexena.blogspot.com/2007/02/central-park.h...och här: bridexena.blogspot.com/2007/02/och-nu-med-bil...
    Ni är så himla fina! Kom ihåg det ena kortet då jag såg det hemma hos dig. Helt underbart!
    Säger lite som Emmli-det verkar så jobbigt nu när man har barn. när ska man ha tiden att planera?
  • Duntoffla
    härlig skrev 2008-06-25 23:25:15 följande:
    Jag skulle hellre planera ett bröllop än att flytta - vilket jag hoppas att vi kommer att göra under 08. Eller 09. Gaaah.
    Ja, det är inte någon höjdare!
  • Duntoffla
    Vixi skrev 2008-07-01 16:35:35 följande:
    Premiär för gåvagnen i dag. gick över förväntan. Oliven lööööööved gåvagnen!
    Sötisen då! Noel gillar sin men försöker köra från fel håll
  • Duntoffla
    Tejja skrev 2008-07-02 09:05:23 följande:
    Försökte lägga in lite bilder som vi fått från Midsommar, men de är på 3-4 MB så det går inte.  Någongång, lagom till Neahs student kanske, lyckas jag väl ta reda på hur man minskar storleken och då kommer några ursöta bilder hit...Jag vill oxå ha en svart Micki-vagn...ungefär 1 kilo snyggare än den gul-röd-gröna!Vilka fina bilder Disa.
    Ja, den svarta är skitsnygg (för att vara en gåvagn ) Vi har fått låna en röd/gul. Men den får duga. Kan ju inte köpa nytt bara för att den där är snyggare
  • Duntoffla
    Tejja skrev 2008-07-02 14:57:59 följande:
    Åsså lite mer snack i bildtråden... Precis...låter ju lite märkligt att kalla en lära-gå-vagn för snygg!
    Det går inte så bra att ha en "renodlad" bildtråd för oss!
  • Duntoffla
    VeraP skrev 2008-07-02 17:10:33 följande:
    Mottager gärna tips för vår vagn. Måste ju finnas nån metod!
    Är det er egen? Kan ni inte borra ett till hål längre fram så att styret blir längre fram.
    VeraP skrev 2008-07-02 16:57:25 följande:
    Säkert?
    Haha...Nog för att jag gillar shopping men någon måtta får det vara. Snart är väl vagnen passé i hans värld ändå. Man får nog något plagg för den summan
  • Duntoffla
    Vera-cool vagn! Jag tror att bilderna nedan är godkända (om du menar för FL) En till som gillar att plaska i pool.

Zorn-
    Söt klänning! Vad duktig du är!
  • Duntoffla

Slänger väl också in ett par gå-vagnsbilder. Ute blev det perfekt motstånd med hjulen

Det är näst intill omöjligt att få honom att ha hatt på sig. Den åker av i ett nafs

Välta vagnar är nya hobbyn

• Duntoffla
    Vixi skrev 2008-07-04 08:58:26 följande:
    Dunis: neol ser ju svinstark ut!! som han verkligen går in för att ha omkull den jäklen.. Har han så bra balans som det ser ut på bilderna?? cool! Oliven har inte så stor kontroll på sina ben hon stapplar lite på måfå och trillar titt som tätt
    Han är svinstark! När han går med vagnen och måste byta riktning så lyfter jag honom och han håller krampaktigt kvar i vagnen tills han är nere på marken igen
    Han har nog rätt bra balans men visst trillar han lite då och då. Håller gärna i saker med en hand.
Svar på tråden Bildtråd för oss Stockholmare som fått barn sep/okt 07 **DEL 1**