Spruta sperma över ansiktet
Får er kille/man/ons spruta er i ansiktet när de vill? Vill ni det själva någon gång?
Får er kille/man/ons spruta er i ansiktet när de vill? Vill ni det själva någon gång?
Min man har frågat om han får göra det vid ett par tillfällen, jag har tyckt att det har varit helt okej och inte alls känts märkligt.
Oj vad många som inte tyckte det var nån hit! Det trodde jag inte.
Ja han får spruta mig i ansiktet, varför han vill det är för att han tänder på "förnedringen" och det gör jag med! Tycker inte det är äckligt alls. Dessutom får man finare hy av sperma har jag hört
nä fy fan vad äckligt där går min gräns iaf!!!!!
Nej och nej!
Nej jag tycker inte det är nåt äckligt. Min gräns är nog lite högre än så. Bara jag inte får det i ögonen, svider ju djävulskt.
Mmmmm :p klart jue
jag vill inte ha det i ansiktet, det svider så förbannat om man får det i ögonen o jag vill se när han kommer.. o dom två sakerna går inte ihop om killen sprutar i ansiktet..
En till här som inte alls har något emot det, tvärt om, tänder på det. MEN fick det i ögat en gång och mitt råd är att blunda för det gjorde sååå ont
förstår inte hur man kan tända på det som kille, hur attraktiv är en tjej med hel igengeggat ansikte? och sen som tjej känns det ju bara som höjden av förnedring, plus att det gör sjukt ont i ögonen!
nej tack.
Judy:
Men det fattar du väl att det där med "fin hy av sperma" är en myt som någon smart(?) kille har hittat på