• Nisse Persson

Spruta sperma över ansiktet

Får er kille/man/ons spruta er i ansiktet när de vill? Vill ni det själva någon gång?

• Svar på tråden Spruta sperma över ansiktet
  • LaTjej

Jag tänder på kladd :p tycker det är superläckert :p älskar att få mage och bröst nerkladdade i varm sperma och har absolut inget imot att få det i ansiktet. Läckert!

• Anonym

Här är en till som tycker det känns förnedrande. Går inte alls igång på det. Min sambo har aldrig gjort det, däremot vet jag att han tänder på att komma på mina bröst. Jag gillar inte det heller, men det har jag gått med på nån enstaka gång.

ts: varför undrar du?

• Anonym (yes)

helt okej! men jag har också fått det i ögat nån gång, och det är väl inte så skoj, men annars är det najs! förstår inte vad som är äckligt i det hela .

• Anonym
    Anonym (yes) skrev 2008-04-09 14:56:45 följande:
    helt okej! men jag har också fått det i ögat nån gång, och det är väl inte så skoj, men annars är det najs! förstår inte vad som är äckligt i det hela .
    Jag kan ju bara tala för mig själv. Att spruta ner nån i ansiktet tycker jag är en "makt-grej" och eftersom jag inte går igång på sex där ena partnern ska vara dominant så tycker jag det är förnedrande!
  • Anonym

Munnen, ansiktet, tuttarna, muffen, magen, skinkorna, det mesta funkar när andan faller på.

• Kojbe

*Funderar* varför har jag aldrig sett det som en maktgrej? Är det för jag alltid har tänkt att killar/tjejer idag är uppväxta med porrfilmskulturen och har sex därefter? I de flesta porrfilmer så är det ju en ganska så vanlig scen att killen sprutar antingen över brösten el över ansiktet.

Ännu värre är efter analsex o sen tjejn ska suga av det sista precis när det ska gå för honom mmmmm *Yummi* *Ironisk*

Eller när han tar henne bakifrån för att sen spruta över hela ryggen och tjejen vrålar o skriker som OM hon kommer då??? Alltså jag må vara en torris men inte skulle det få igång mig inte

Men vilken tur att vi alla är olika

• Kojbe

Men glömde svara i farten ju Ja jo Om min sambo vill det så får han!

Han får lov till det mesta( o ja med) sålänge man inte får ont el känner motvilja mot något för då är det stopp direkt.

• Judy

Anonym (men åhh) skrev 2008-04-09 14:45:15 följande:

Judy: Men det fattar du väl att det där med "fin hy av sperma" är en myt som någon smart(?) kille har hittat på
    Haha ja visst kan det vara en myt, men eftersom sperma innehåller salt så kan det vara möjligt
  • Jezzico

Nej usch.. bara lukten av det får mig attt nästan kräkas.

• sambo i sumpan

Så länge det inte kommer i ögonen är det ganska sexigt tycker jag...frmförallt att se honom bli så kåt över det

Svar på tråden Spruta sperma över ansiktet