Med mat menar du då endast halvfabrikaten som ja det finns mycket av? Jag har köpt fryspizza där en gång och det gör jag även på ica ibland och skillnaden är 0.
Salami och annan korv, smörgåspålägg etc är jättegoda och jag köper ju även salami av okända märken på annat håll också för att jag tycker det är kul att prova nytt.
Storhandla är det väl ingen som gör då utbudet som vi tidigare konstaterat är begränsat? Det gör jag aldrig heller i min Coop Nära eftersom utbudet är dåligt även där och priserna inte vänliga. Men småhandla, visst då hittar man ju oftast det man behöver.
Sniglar och Krut skrev 2008-04-09 19:26:39 följande:
Okej, nu har jag gjort ett studiebesök på Lidl vid E4:an i Uppsala. Den mittemot kvarngärdet.Jag skulle till djuraffären och köpa hundfoder, och stannade på vägen hem när vi nu diskuterat saken.Jag ville så gärna ta upp mobilen och fota vid grönsakerna, för det var en ren jävla katastrof, men jag tyckte att det blev lite överkurs att knäppa kort när folk gick där med sina vagnar.En jävla röra.Och ett helt uselt utbud.I mjölkkylen fanns Arla och nåt annat märke som jag inte kände till.Bland påläggen fanns det Arlas ost och sen 100 ostar av okänt ursprung.Mest utbud på ost fanns det om man ville ha färdigskivad i plastförpackningar.Hur fan kan man storhandla på Lidl?VAD köper man då?Alla frysar var fulla av färdigrätter, friterat, friterat, friterat. Friterad kyckling på längden och tvären, friterade räkor, friterad bläckfisk och friterat av allt annat som går att fitera.Älskar man friterat så är Lidl stället, för de flesta frysarna innehåller sånt färdiglagad skit.Det fanns köttfärs från scan, dock bara i storpack.Det ekologiska och kravmärkta som nån pratade om här i tråden såg jag inte röken av.Hur gör ni som handlar maten ni äter på Lidl?Håller ni era organ igång med hjälp av mediciner?