Inlägg från: Anonym (samma här) |Visa alla inlägg
  • Anonym (samma här)

Mycket flytningar.....

Jag har det precis likadant som du! Till punkt och pricka.
    Har faktiskt inte heller brytt mig om att kolla upp det, då p- staven gjorde att jag mens väldigt ofta. Då kom det som en naturlig tanke att det bara är för "att jag snart ska ha mens".
    Nu står jag här, utan p- stav men med samma problem. Månad efter månad. Får vi några bra svar här tro? :)

• Anonym (samma här)

Fråga kan man alltid göra. :)
    Ja, samma här verkligen! Sedan blir man faktiskt lite paranoid innerst inne och bävar inför det där gynekologbesöket lite, OM det skulle vara något läskigt. :/

• Anonym (samma här)

Ja, precis! Det är som sagt inte så att det luktar direkt äckligt, mer... skumt. Och man blir lite paranoid. "Tänk om ANDRA känner det?"

Och när det känns som om det rinner är riktigt hemskt. Måste alltid "kolla läget" så det inte är mensen som kommer tidigt/sent. Usch.

• Anonym (samma här)

Oh, ännu en! Skönt att det finns fler. Eller ja, synd att det finns fler snarare...

Svamp har också varit min tanke. För normalt... vore det det så skulle det vara jobbigt. Skönt också såklart, men irriterande att inte kunna göra någonting åt.

• Anonym (samma här)

Inte roligt att vi drabbas av "otur" dock. Jag är 23. Vi är med andra ord inte femton längre. ;D

Svar på tråden Mycket flytningar.....