Inlägg från: Anonym (been there) |Visa alla inlägg
  • Anonym (been there)

Han hoppas på att vi ska bli ihop igen om ett par år, men inte nu..? Nån mer som varit i samma situation? Hur gick det för er?

Hej TS!
    Jag och mitt ex var med om ungefär samma sak, vi älskade varandra otroligt högt men kunde helt enkelt inte vara ihop, för vi bara tärde på varandra. Så efter 4 år gjorde vi slut, men bestämde oss för att alltid ha kvar varandra i våra liv, eftersom vi är bästa vänner och de som förstår varandra bäst av alla.
    Och hela tiden låg det underliggande att vi kanske skulle bli ihop igen, sen.
    Tills jag träffade en ny kille, efter ett år. Och samtidigt började mitt ex inleda diverse relationer med andra tjejer, och det hela slutade med att jag, efter mycken ångest, valde att satsa seriöst på den nya killen. Nu ska vi ha barn, jag älskar honom otroligt mycket och allt är frid och fröjd, men riktigt bra kändes det inte förens mitt ex också träffade en kvinna som han vill vara seriös med.
    Vi är fortfarande bästa vänner, och har daglig kontakt, men drömmarna om att det ska bli vi igen har vi båda släppt. Får jag bara ha honom i mitt liv på något sätt är jag nöjd.

Svar på tråden Han hoppas på att vi ska bli ihop igen om ett par år, men inte nu..? Nån mer som varit i samma situation? Hur gick det för er?