Han hoppas på att vi ska bli ihop igen om ett par år, men inte nu..? Nån mer som varit i samma situation? Hur gick det för er?
Hej
jag måste få skriva av mig lite, och höra hur det gått för andra i samma situation?
Jag och pappan till mitt barn flyttade isär för ett halvår sen. Sen dess har vi haft daglig kontakt och försökt vara vänner så gott det går.
Det har väl gått både upp och ner...jag har fortfarande känslor för honom, och han säger att han har det för mig med.
Så vi är överens om att det finns känslor kvar. Men samtidigt är vi överens om att det aldrig skulle funka om vi flyttade ihop, eller blev tillsammans på nytt igen, i alla fall inte just nu. För vi tycker fortfarande så olika om vissa saker, och ÄR så himla olika.
Men igår när vi pratade, så sa han att man vet ju aldrig....vi kanske blir ihop igen om 2 år tex ?
Men innan dess kan ju nån av oss, eller båda, ha träffat nån ny ju?
Men då sa han att det finns dom som träffat nya....och sen ändå blivit ihop igen efter några år.....
Men inte kan man väl gå och hoppas i flera år på att bli tillsammans igen...då funkar det ju aldrig med eventuella nya förhållanden heller..?
Finns det nån här som varit med om detta? Att ni gjorde slut, och sen blev ni tillsammans med andra....för att sen hitta tillbaks till varann igen efter några år?
Jag vet varken ut eller in.....det enda jag vet är att det finns känslor kvar mellan oss...men att vi inte kan leva ihop för att vi är så olika...
Varför måste det vara så komplicerat?