• Kittymom

Han hoppas på att vi ska bli ihop igen om ett par år, men inte nu..? Nån mer som varit i samma situation? Hur gick det för er?

Hej!
    Låter nästan som om de var jag som skrivit..
    Jag och min sambo flytta isär när vår son var ca 1½år...de funka inte..men det var aldrig kärleken som tog slut.
    Vi levde våra egna liv..ca 1½ år.. Jag försökte träffa någon ny..gick inge vidare.
    Jag skaffaen lägenhet..min sambo köpte hus..
    Vi hade de som ni..prata varje dag.. jag var upp till han när han hade sonen å åt med dom.. Vi såg och titta på film...
    Nu är vi ett par igen och vi väntar vårat andra barn.. Allt är toppen och vi älskar varandra.

Du skriver att ni är olika?! På vilket sättt....? Jag och min sambo är som dag och natt.. men finns kärleken så går det ändå..man får mötas på halva vägen.
    Jag tror vi kommer leva för evigt tillsammans..

Lycka till...och skriv gärna till mig om du vill snacka med någon?!
    Kramar/Ida

• Kittymom

Oki... men då är du ju in en ganska svår situation. Man kan ju inte leva ett liv i hop som en familj om man hela tiden går om varandra.
    Och han måste ju vilja vara med er hellre än en dator..annars funkar de ju aldrig.
    Människan dras ju oftat till sin motsatts...man söker de som är nytt och spännande som man inte vet så mycket om själv..men ibland kan de ju bli ett väldigt kaos.

Jag hoppas iaf det löser sig till det bästa för dig och att hur det än blir att du får må bra och ert barn.

Ida

Svar på tråden Han hoppas på att vi ska bli ihop igen om ett par år, men inte nu..? Nån mer som varit i samma situation? Hur gick det för er?