• MrsMurphy

Pladderbebisarna Del 3

Nu har bebisarna börjat ploppa ut för oss alla som suttit på pladdertråden och tjattrat oss blåa under graviditeten. Skrattande Här snackar vi vidare om allt mellan himmel och jord men främst om våra små mirakel och allt som hör bebislivet till.

Allt är såååååååå naturligt så...
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 3
  • MagdaA

go kväll

busar med pojekn för fullt å hoppas han ska bli trött snart å sova heeeela natten!

Hanna: pannkakorna gick hem, gjorde med majs

Mamma till: vill du va snäll å ta bort mig från din mail-lista. jag är allergist mot alla dessa kedjebrev!!!

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • Hannnas
    Mamma till Felicia och Simon skrev 2008-05-27 19:06:46 följande:
    Hanna jisses 175:- här tar don 109 :-
    ja för ETT paket ja... jag pratar om en BOX innehållande antingen 120 vanliga el 92 av u&g

Här kostar ett paket 95:- i vanliga fall
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Magda... du får lite sömnpulver av måns ... kul att han gillade pannkakorna, gör dem med banan i nästa gång,

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

*SUCK* Den här pojken är ju hopplös att lägga numera! Man kan ju tro att han har myror i blöjan eller nått!

var tvungen å bada av han en snabbis också, blöjan var torr å när jag satte han på pottan va de sånt tryck i slangen så han kissade över kanten så han blev kissig på benen.

Nån här som köpt cykelsits el cykelvagn?

• MrsMurphy

Här har det varit Belsebub från ca 18,00... Kapitulerade och försökte lägga redan vid 18,30 men halvt galen ikväll. Nu har hon slocknat! Vete sjutton vad som strular med henne men hon blir galen mellan varven!

Allt är såååååååå naturligt så...
  • Thezzizen

Sådär, nu har man varit duktig o snäll och vallat kissen en hel timme ute...  Och in kommer han med blodiga tår  *suck*,

Hanna, tackar fr glaset. har sån jädra grym älvärk så jag vet inte vart jag ska ta vägen...

• MagdaA

Hanna: hade inte så mycket banan hemma så det fick bli majs nu.

mens här nu, å nästan ingen mens-värk! Jag låg ju å vred mig av smärtor förut, betydligt bättre nu sen den kom igång efter graviditeten å allt. Hoppas det håller sig såhär! Visst, jag har ont, men obetydligt i jämförelse!

har iaf konstaterat att jag inte behöver bekymra mig om bikini då jag inte tänkt visa mig på stranden utan kjol el shorts i sommar!

nä, nu ska jag gå ut å jobba.

• Honeyflowers
    Gokväll!

Sitter o sorterar in papper, räkningar m.m som ska in i pärmarna. Trist, men måste ju göras, hade inte satt in papper sedan i mars upptäckte jag.! Shit, vart tar tiden vägen sedan man fick barn??Förvånad

Gott me vin Hanna. Tog mig ett glas vitt till maten jag, vi har kvar i en box sedan makens 30 års kalas för 2 v sedan...
    ♥ MAX - vår lilla sötnos ♥
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 3