• nanaa

Solarium!

sola 30 min, du kan vara helt neck eller ha på dig trosor (string att reko.) du ska ha skyddsgrejor för ögonen, dom flesta solarium har de som man kan köpa eller låna. om du kör med ansiktsbomb så stäng av den efter 15 min annars bränner du dig om de är första gången sen kan du trappa upp med tiden vart eftersom. du kan dusha efteråt om dom har den möjligheten annars gör du de hemma då du svettas när du ligger där. har aldrig tänkt på att smörja in mig eller något å de har funkat men jag har däremot tagit bort allt smink, de är oxå att reko. annars blir ansiktet flagnigt

♥Melanie♥Anwar♥
  • nanaa

vet inte omde är gamla typen, dessa solarium är nya.. =/ men jag har tid, så de spelar ingen roll om de ändå ger samma effekt.. hehe

♥Melanie♥Anwar♥
  • nanaa
    PäronMumriken skrev 2008-04-12 11:00:05 följande:
    ok, tack så mycket för alla tips, tror det är ganska nya solarium dit jag tänkt gå. Så mao borde ca 8-10 min vara lämpligt första gången då? Hur är det med att sola brösten då?, är bröstvårtorna känsliga på något sätt, kanske dum fråga men jag vet ju som sagt inte så mycket oO Hur ofta bör man sola för att få en jämn fin färg och inte se FÖR solad ut om ni förstår hur jag menar?
    bör och bör, dom säger ca var 3e dag men sen är de ju upp till dig
    ♥Melanie♥Anwar♥
Svar på tråden Solarium!