Inlägg från: Anonym (Gravid) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Gravid)

Hängmage

Hejsan alla!! Jag har inte magen jag vill ha!! Jag födde min son för två och ett halvt år sedan och jag gick upp 35kilo när jag väntade honom!! Jag va inte jättesmal innan, vägde 70kilo och tyckte att allt va underbart!! I v36 med min son så "sprack" magen upp i lila fina strimmor!! Jag mår dåligt av detta och har svårt med att känna mig sexig!! Nu väntar jag vårt andra barn och jag har inte gått upp jätte mkt i vikt men nu är jag nervös för att jag ska få ännu värre mage efter det här!! Bröst har jag liksom aldrig hafr stora innan heller men jag känner ju att man har två påsar hängandes, man ska alltså INTE ligga på sidan utan bh.....*ler*!! Jag har mina funderingar över hur man ska göra efter den här graviditeten, jag vill fixa till mig men jag vet inte vad jag känner för det här med att betala så mkt pengar!! Men tänk känslan av att kunna ta på sig ett par jeans utan att ha hängmage över!!

• Anonym (Gravid)

Mysflint!! wow.... du har varot duktig!! Jag har en vän som gått ner 68 kilo och där hänger det lite överallt om jag får säga så!! Men det är även där ett problem med pengarna!!! Skulle vilja ha råd med en operation!! Hur väljer man sedan kirurg??

Svar på tråden Hängmage