Bot mot svamp i underlivet?
Är det någon som har någon bra medicin eller knep mot ständigt återkommande svamp i underlivet?
Har redan testat yoghurt, pevaryl,canasten, Flucozan(?).
Någon?
Är det någon som har någon bra medicin eller knep mot ständigt återkommande svamp i underlivet?
Har redan testat yoghurt, pevaryl,canasten, Flucozan(?).
Någon?
Läste i en gammal Allers igår faktiskt, om en kvinna som använde mjällschampoo mot svamp i underlivet.
Kanske kan vara en ide?!
Olivolja!
Ska hämta länken till min tråd så återkommer jag...
BRB
Gå till doktorn och få en ordentlig medicin (tablett) mot svamp istället. Man ska inte hålla på med en massa "huskurer" utan hålla sig till medicinsk vetenskap.
Håller med Jullessk, gå til läkaren och få med så att det försvinner en gång för alla.
Det är ju just det som är problem med svamp. Att det inte försvinner för gott bara för att jag har tagit ett piller. Funkar inte som pencillin mot en urinvägsinfektion. Utan svampen återkommer alltid. Eller har du fått något dunder piller som botar?
Jag har som sagt ätit Flucozan, men det hjälper sådär...
Nej, men jag tycker att du ska höra med din husläkare vad du kan göra. Jag vet en kompis som har jättelätt att få svamp, bara hon äter lite för mkt godis så är det kört, hon använder naturell youghurt och smörjer med. Men jag tror ändå på att du ska kolla så det inte är nåt annat som ligger bakom...
Lycka till.
Knäpp grej men detta kan hjälpa och det är byta tvätt och sköljmedel. Dra ner på socker (godis,läsk, vittbröd m.m), byta tvål, byta sort av bindor, ha bomullsunderkläder och löst sittande byxor.
Behandlat din man?
Behandlat dej i rumpan?
Anv toapapper av nyfiber endast, ta med en egen rulle till jobbet.