Inlägg från: Anonym (anna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (anna)

Hemligt förhållande?

jag hade nyss fött barn och till följd av det var vårt förhållande jättedåligt. han var oftast sur och trött, ville aldrig ha sex och dissade mig ganska taskigt.

när vårt yngsta barn var tre månader blev jag förälskad i en granne. Vi trivdes jättebra ihop och kunde prata om allt. Efter nån månad gjorde han närmande på mig som jag avfärdade.
    men det tog inte lång tid förän jag inte kunde hålla mig och vi hade sex.

Nu är det snart tre veckor sen jag gjorde slut. det går väl sådär. vi har inte träffats mer förutom när vi stött ihop på måfå, som igår tex när jag var ute och sprang och vi möttes... men inget hände.

Läget med min sambo har blivit mycket bättre och min sambo har inte gjort nåt fel, han har gjort allt rätt. Han kan inte rå för att han inte har lust när vi nyss fått en ny familjemedlem och han är trött etc.

• Anonym (anna)

Kanske ska du lämna din fru och inte satsa på den andra kvinnan.

såhär har jag tänkt...

blir inte situationen bättre separerar jag från min sambo. men jag vill inte bli tillsammans med den andra, trots att jag har väldigt starka känslor för honom. skulle kunna träffa honom på ett mer ärligt sätt,men skulle inte vilja ankra fast en stadig relation med honom.

• Anonym (anna)
    Anonym (M) skrev 2008-04-17 16:04:49 följande:
    Följ hjärtat, inte logiken, logiken gör dig inte lycklig den får en bara att stå ut lite längre."
    vart har du fått det citatet ifrån?
  • Anonym (anna)
    Anonym (KostaBoda) skrev 2008-04-17 18:12:46 följande:
    Var sambo, blev galet attraherad av en man ..oxå sambo! Vi inledde ett förhållande på lika villkor, träffades ungefär en gång i veckan där vi kunde. Hos oss, hos dem, i bilen, ute...efter nått år gjorde jag slut med min sambo och förstod efterhand att jag vart kär i älskaren. Han har redan från första stund gjort klart att han inte tänker lämna sin familj MEN har på senare tid börjat vela....Vet just nu inte riktigt var jag har honom men hoppas det bli vi snart!! Efter 4 år....Det har inte varit nån dans på rosor men jag är KÄÄÄÄR!!!kram till alla där ute!!

är du den andra kvinnan borde du sluta upp med det, det kanske gör en tankeställare för honom, om inte så kan du gå vidare...

ifall jag gjorde slut med min sambo skulle jag inte vilja vara singel och den som ödslar tid på den som är i ett förhållande.  Ifall min älskare gjorde slut med sin sambo, skulle jag inte tillåta honom att bli min "andra". Jag tycker han skulle förtjäna så mycket bättre än att komma i andrahand.

• Anonym (anna)
    Anonym skrev 2008-04-18 10:41:49 följande:
    Jag förstår vad du menar, och jag har skuldkänslor för det jag gör. Situationen är ju ohållbar för alla, inte minst för min fru fast hon inte vet om det. Samtidigt känns det så svårt, vi har gemensamma barn bl.a. Ett tryggt familjeliv med en älskarinna vid sidan av har blivit min lösning. Men jag vet ju att det inte kommer vara hållbart på lång sikt. Jag älskar ju inte min fru.
    det är egentligen mest pga detta jag gjort slut med min älskare som är gift och har barn.
    Det känns som att så länge jag tillåter honom att ha kul med mig vid sidan av så kommer han aldrig bli motiverad att ta tag i sin situation med frugan. Jag är som en "painkiller". Tar bort symtomen men inte orsaken.
  • Anonym (anna)
    Anonym skrev 2008-04-18 11:52:04 följande:
    Anonym (anna) skrev 2008-04-18 11:46:35 följande: Har haft flera uppehåll med älskarinnan, både kortare och längre, och mår under de perioderna skit rent ut sagt. Det är inte bara sexet jag saknar, utan allt annat, pirret, skratten, allt hon står för och som jag inte känner med min fru. Det är som du säger, risken finns att hon gör det möjligt för mig att stanna kvar i mitt äktenskap. Jag kan äta kakan och ha den kvar. Men det kommer ju inte att funka.

skulle du vara kvar hos din fru om du visste att det innebar att du aldrig skulle få träffa din älskarinna igen?

• Anonym (anna)

om du verkligen bry rdig om din älskarinna, och hon lämnar sin man och blir singel, så kan du inte tillåta att hon blir en kvinna som kommer i andrahand.

jag känner precis så med min älskare. just nu har vi varit på lika villkor, men tanken på hur olycklig han skulle bli av att va singel och tvingas dansa efter min pipa är deprimerande.

• Anonym (anna)
    Anonym (J) skrev 2008-04-18 13:23:48 följande:
    Jag VILL inte ha min älskare som "ordinarie". Han är en kanonkille men han och jag skulle inte klara ett vanligt liv ihop.
    det betvivlar jag att jag och min skulle också, vi har fem barn ihop (alltså inte ihop, men ni fattar) och hur kul skulle det vara...

men jag tycker synd om min sambo... min sambo är världens bästa och förtjänar allt som är  bra
  • Anonym (anna)
    Akvarel skrev 2008-04-18 19:44:58 följande:
    Anonym(anna) Du har rätt dinm sambo förtjänar alltså inte dig med tanke på att du säger att han förjänar allting som är bra.

varför måste du alltid komma med dina onödiga små inlägg? Det var ju för helvete precis det jag skrev!! att jag lämnar inte min sambo för att bli ihop med den andra utan för att min sambo förtjänar bättre än en som längtar efter nån annan.

du verkar så sönder av bitterhet.

• Anonym (anna)
    Anonym (miapia) skrev 2008-04-18 22:30:39 följande:
    Håller faktiskt med akvarel....

hur är det med läsförståelsen? detta irriterar mig. det var faktiskt JAG som skrev FÖRST att min sambo förtjänar bättre än vad jag har att ge honom.

akvarels inlägg är bara alltid så himla bittra och fördömande.

• Anonym (anna)
    Anonym skrev 2008-04-21 09:16:17 följande:
    Anonym (..) skrev 2008-04-19 14:39:28 följande: Skönt att inte bara arga människor, utan också några i samma situation hör av sig. Känner mig också pressad och stressad. Älskar verkligen min andra kvinna, och min mardröm är att förlora henne medan jag sitter här och skjuter ett nödvändigt beslut framför mig. Måste ta tag i mitt liv, men det känns så oändligt svårt att ta det steget.
    jag känner väldigt mycket igen mig i dig, i min älskare... men också i mig själv...
    vad skulle du göra ifall hon sa att "nä nu är jag singel, nu är det slut med oss, jag vill inte va den andra"
  • Anonym (anna)
    Anonym skrev 2008-04-21 10:20:03 följande:
    Anonym (anna) skrev 2008-04-21 10:04:17 följande: Jag tror jag skulle bli så rädd att förlora henne, att jag skiljer mig. Jag känner att det är dit jag är på väg, och samtidigt känns det så svårt att bryta upp ur något. Vill ju också lämna på ett sätt som gör att livet kan gå vidare, att barnen får det bra.
    men om du berättar om din affär då? då kanske din fru blir så förfärad att det "går av sig själv" mer...? Eller tror du det skulle påverka barnen?

Fast jag skulle nog inte palla att berätta för min sambo för att det skulle bli "lättare" att gå isär iofs... nä det är jävligt svårt. Man får helt enkelt bestämma sig. Som när man ska sluta röka. Vill man egentligen inte så går det inte.
  • Anonym (anna)
    Anonym skrev 2008-04-23 09:11:18 följande:
    Anonym (nr 2) skrev 2008-04-22 19:43:48 följande: Både barnen, samtidigt som jag inser att de förmodligen får det bättre med en glad pappa. Men också att många vänner och familj kommer att ta hennes parti och jag kommer få så mycket skit för att jag lämnar min familj. Önskar att hon tog steget, det vore perfekt om hon var otrogen och gav mig en anledning att lämna som alla kan förstå. Är kärleken slut när man känner så, eller?
    jag vet inte, men jag känner också så med min. Jag skulle inte bry mig om han var med nån annan, flera andra, skit samma liksom.
  • Anonym (anna)
    Anonym skrev 2008-04-23 10:36:06 följande:
    Anonym (Skiljas) skrev 2008-04-23 10:09:18 följande: Är glad för din skull att du vågade, och att det verkar gå bra. Förmodligen gör det ont att skiljas, men det är ju ont som går över. Medans ett dåligt äktenskap kan pågå hur länge som helst. Vore så skönt att sätta punkt för alla grubblerier och bara göra det. Samtidigt har vi det bra på ytan, grälar inte, barnen vet inte om hur jag (vi) mår, tror inte våra vänner fattar heller. Tack för du skrev hur som helst.

tror du verkligen inte vännerna har någon aning?

Gällande min älskares familj så sa jag och min sambo ganska fort efter vi lärt känna dom lite mer att dom var typiska sånnah är som bara är tillsammans för barnens skull. och dom grälar inte, har fester där dom bjuder in folk och är "perfekta". (han säger att han hatar dessa fester)

och är du säker på barnen? min älskares äldsta barn tyckte det var SKITKONSTIGT att jag och min sambo pussas varje dag. Han tyckte det var helt sjukt. "mina föräldrar pussas kanske en gång per år" sa han. Så även om man inte grälar så känner dom ju av hur kärlekslöst det är. De reagerar inte på det eftersom det blir det NORMALA för dom.

Svar på tråden Hemligt förhållande?