• Anonym (nybörjare)

tips vid analsex

Min man är rejält grov och efter att ha provat ananlsex 2 gånger har vi lagt det på hyllan. Men jag vet att han tänder på det och jag skulle vilja ge honom det. Men inte om det innebär smärta!!
    Har någon tips på bra ställningar och knep för att underlätta penetrering? Är analsex något man 'vänjer sig vid' och njuter av succesivt eller är det skönt/obehagligt från början?

• Svar på tråden tips vid analsex
  • Anonym (samma)

Bra tråd
    det undrar jag också?
    vad gör man om man är nybörjare?

• Anonym

Hej, det jan kännas obehagligt de första ggr tills du lär dig slappna av, sedan är det jätte skönt. Börja med fingrar och annat för att vänja dig, lite glidmedel hjälper också. Framför allt slappna av.

• Anonym (analt...)

Glidmedel är väl ett bra hjälpmedel...

Jag och min sambo har analsex ibland och ibland gör det ont och ibland inte...

Ta det försiktigt och se till man är super kåt och blöt så blir det lättare att tränga in... Och se även till att man inte bara trycker på, utan man tar det försiktigt och tar lite i taget...

Lycka till!

• Anonym (AJ)

Jag har alltid haft samma problem, vilken ställning använder ni er av? Vi provade många grr i början av vårat förhållande men de gjorde så förbannat ont! Sen efter ett tag så låg vi sked och då känndes de knappt! Så nu börjar vi alltid i den ställningen sen går de hur bra som helst att byta till nå mer avancerat:) Så prova olika ställningar och försök att vara avslappnad. Mitt råd iaf, sen glidmedel och kondom ..fast de vet ni kanske

• Anonym (Diva)

Mycket glidmedel o ta det försiktigt. Lite i taget så att säga. För mig gör det alltid lite ont i början sen efter ett tag kan man köra på hur som helst i alla ställningar.

• Anonym

jag ligger alltid på magen och onanerar medans han tränger in i mig bakifrån... då blir jag avslappnad och det gör inte ont alls plus att det går sååå snabbt då. mycke glidmedel mycke mycke... hankan komma in en bit sen måste mer på och så kan man hålla på ett par gånger innan allt kommit in.

• Anonym (nybörjare)

Tack för alla tips! Jag planerar ett teknik och träningsläger i helgen :)

Men jag måste kolla med er, är era män välutrustade? Min man är STOR! Härligt i många lägen, men inte alltid :( Det låter otroligt att han skulle kunna komma in helt utan att det gör ont, oavsett hur kåt jag är. Men mycket glidmedel och start i sked låter som en bra början.
    Här ska tränas!

• Anonym (Lina)

Egentligen är det inte han som skall tränga in i dig, utan DU som ska "öppna" dig för honom. Jag tror ingen kille är för grov utan det handlar om teknik.

Ligg i skeden och backa intill men säg till att han håller sig still. Börja med att föra in bara nåra centimetrar, typ ollonet. Det är precis i början som det är störst risk att det "knyter" sig och gör ont. Börja om i så fall. Låt det här ta sin tid. Ofta är det så att anus liksom öppnar sig och släpper till lite i taget.

Även om det inte gör ont så kan det kännas v ä l d i g t "skumt" i början!!! Jag föredrar att byta till rida sakta och behålla kontrollen en stund.
    Till sist släpper det (oftast) och det är obeskrivligt skönt som en inre massage ungefär.

Ibland, en gång av fem kanske, så funkar det bara inte. Då är det lika bra att lägga ner.
    Uthållig och ej överkåt kille är ett måste. Annars tar det roliga slut innan det ens är skönt.
    Och en sak till. MASSOR av glid!

• Anonym (Sara)

Jag är en tjej som också är lite sugen på att prova. Min pojkvän har haft analsex innan men inte jag. Har sagt att det aldrig kommer hända. Men han har börjat sätta fingret på mitt kryss när vi har sex och det är väldigt skönt!

jag skulle gärna prova men jag har 2 farhagor..

1. Jag är väldigt orolig för att jag ska råka bajsa när han tar ut snoppen.! Kanske låter skrattretande men det kan väl hända? Eller åtminstonde att han har bajs på snoppen efteråt? uu.. Hur ska man veta om man har bajs i tarmen just då?
    2. Har en liten yttre hemorojd. Vet ej om jag har inre också. Kan dom trilla ut av baksug när han tar ut snoppen? :/

Svar på tråden tips vid analsex