• Anonym (nybörjare)

tips vid analsex

Min man är rejält grov och efter att ha provat ananlsex 2 gånger har vi lagt det på hyllan. Men jag vet att han tänder på det och jag skulle vilja ge honom det. Men inte om det innebär smärta!!
    Har någon tips på bra ställningar och knep för att underlätta penetrering? Är analsex något man 'vänjer sig vid' och njuter av succesivt eller är det skönt/obehagligt från början?

• Svar på tråden tips vid analsex
  • Anonym (Sara)

Anonym (samma) skrev 2008-04-24 12:03:28 följande:

Svar på #19Till Sara.Jag var som du tills i Måndags, då provade vi.Jag fick sitta på min man använde barnolja, och körde i min egen tempo, långsam tills det gick, det var så skönt.prova det.man bajsar inte på sig, jag trodde också det.Lavemang är att man anväbder ett receptfritt medicin som man inför anal för att bajsa om man är förstoppad.det behövs inte.Lycka till
    tack för ditt svar!
    Är barnolja bättre än glidmedel? kan man ha matolja?
  • Raven Waves

Köp en halvsmal slät dildo och kör med först, med en massa glid på så det töjer sig lite. Att ha analsex första gångerna är väl ungefär lika spännande som vaginaltsex är i början, men det blir bättre och skönare ju mer man har det.

• Anonym (Sara)

Raven Waves skrev 2008-04-24 12:36:14 följande:

Köp en halvsmal slät dildo och kör med först, med en massa glid på så det töjer sig lite. Att ha analsex första gångerna är väl ungefär lika spännande som vaginaltsex är i början, men det blir bättre och skönare ju mer man har det.
    hm.. ok.
    kan man inte typ förstöra sej om man har analsex.. alltså.. man är ju inte gjord för att ha det.. kan man töja ut sej eller så? *känner mej dum
  • Raven Waves

Om man inte är försiktig så kan man skada sig, men då ska det till ganska mycket... Tänk på att ganska stora bajskorvar kan komma ut där, och då töjer det sig och sluter sig igen. Man blir inte "förslappad" av att ha analsex.
    Anonym (Sara) skrev 2008-04-24 12:38:25 följande:

Raven Waves skrev 2008-04-24 12:36:14 följande:hm.. ok.kan man inte typ förstöra sej om man har analsex.. alltså.. man är ju inte gjord för att ha det.. kan man töja ut sej eller så? *känner mej dum
  • Anonym (Sara)

ok.. tack!
    dildo, glidmedel, porrfilm o vin :D

• SofieFrank

när jag och min kille har analsex töjer han mig först med fingrarna.. det funkar skit bra... var rädd för analsex innan jag mötte honom men nu är det bästa som finns. har nästan alltid med det när vi har sex. vi använder inget glidmedel utan saliv.. funkar jätte bra det åxå om man inte har glidmedel hemma. kram

• Anonym (Sara)
    SofieFrank skrev 2008-04-24 12:48:14 följande:
    när jag och min kille har analsex töjer han mig först med fingrarna.. det funkar skit bra... var rädd för analsex innan jag mötte honom men nu är det bästa som finns. har nästan alltid med det när vi har sex. vi använder inget glidmedel utan saliv.. funkar jätte bra det åxå om man inte har glidmedel hemma. kram
    ja jag har alltid sagt skarpt nej till analsex. men när jag träffade min kille ändrade jag mig. han brukar sätta fingret på mitt kryss när vi har sex, peta in liite. och det är SKÖnt! så varför inte prova att gå hela vägen.
  • SofieFrank
    Svar på #28

Anonym (Sara) skrev 2008-04-24 12:53:33 följande:
    ja jag har alltid sagt skarpt nej till analsex. men när jag träffade min kille ändrade jag mig. han brukar sätta fingret på mitt kryss när vi har sex, peta in liite. och det är SKÖnt! så varför inte prova att gå hela vägen.
    frank fråga mig i början om han åxå fick göra det.. själv var jag väldigt skeptisk mot det, men nångång måste man prova :)
    han prova och jag tyckte om det. han fråga sen om han fick köra in hela fingret och sen började vårt analsex.. har aldrig ångrat det.. visst, vissa ggr gör det ont men väldigt få ggr..
  • Anonym (Sara)
    SofieFrank skrev 2008-04-24 12:59:33 följande:
    Svar på #28Anonym (Sara) skrev 2008-04-24 12:53:33 följande:frank fråga mig i början om han åxå fick göra det.. själv var jag väldigt skeptisk mot det, men nångång måste man prova :) han prova och jag tyckte om det. han fråga sen om han fick köra in hela fingret och sen började vårt analsex.. har aldrig ångrat det.. visst, vissa ggr gör det ont men väldigt få ggr..
    låter ju bra :)
    ja och om det skulle göra ont så får man väl bara avbryta :)
  • SofieFrank
    Svar på #29

Anonym (Sara) skrev 2008-04-24 13:11:07 följande:
    låter ju bra :)ja och om det skulle göra ont så får man väl bara avbryta :)
    precis.. bättre att hålla upp än att ligga och få ont. då kan man lika bra ha en annan ställning som inte gör ont..
    puntk slut!
  • Anonym (olika)

Jag hade analsex ibland med mitt ex och han hade ganska stor. Mkt glidmedel och tålamod är det bästa. Fast jag måste erkänna att det gjorde ont första biten nästan varje gång.

MEN igår hade jag sex med en kille för första gången och jag vet inte vad han pysslade med där nere men det kändes knappt att han körde in den och det var grymt skönt. Han hade förvisso mkt förarbete med fingrarna så att det inte var pang på. Han låg på sidan och jag på rygg med ena benet ovanför hans ben.

• Minou

1. starta försiktigt med en analplugg/dildo. Ta god tid på dig att vänja dig.
    2. Glidmedel i överflöd.
    3. Var noga med att slappna av ..det e nog det viktigaste. Minsta spänning kan göra det obehagligt iaf i början.
    (ett tips för ställning är att ligga på rygg med kuddar under svanken för att komma upp en bit. Lättare att slappna av liggandes på rygg + att du kan bekvämt onanera samtidigt)

Gör ni det rätt så kan du räkna med ganska häftiga orgasmer!
    Tålamod är viktigt.

Lycka till!

• Anonym (Sara)
    Minou skrev 2008-05-01 12:37:29 följande:
    1. starta försiktigt med en analplugg/dildo. Ta god tid på dig att vänja dig.2. Glidmedel i överflöd.3. Var noga med att slappna av ..det e nog det viktigaste. Minsta spänning kan göra det obehagligt iaf i början.(ett tips för ställning är att ligga på rygg med kuddar under svanken för att komma upp en bit. Lättare att slappna av liggandes på rygg + att du kan bekvämt onanera samtidigt)Gör ni det rätt så kan du räkna med ganska häftiga orgasmer!Tålamod är viktigt.Lycka till!
    kan man inte ha fingrarna istället för dildo/analplugg?
  • Anonym

Stå på alla fyra, använd glidmedel och killen ska pressa in kuken mycket långsamt.. inte jucka! (Han ska alltså bara göra inåtrörelser vid införandet) När hela kuken är inne (kan ta någon minut) kan han börja jucka... då gör det inte ont. Lycka till!

• Minou

Visst kan man använda fingrar också men det är inte kul om naglarna av någon anledning skulle riva upp något =S

• Anonym (Lina)

Som Minou och andra skriver så är MASSOR av tid i början viktigt. En kille som stressar med att komma igång kan sabba allt.
    Sedan när jag är helt avslappnad så är det fritt fram ;)

Svar på tråden tips vid analsex