• Anonym (nybörjare)

tips vid analsex

Min man är rejält grov och efter att ha provat ananlsex 2 gånger har vi lagt det på hyllan. Men jag vet att han tänder på det och jag skulle vilja ge honom det. Men inte om det innebär smärta!!
    Har någon tips på bra ställningar och knep för att underlätta penetrering? Är analsex något man 'vänjer sig vid' och njuter av succesivt eller är det skönt/obehagligt från början?

• Svar på tråden tips vid analsex
  • Anonym (hum?)

Vi har provat analsex två gånger jag och min sambo. Första gången gjorde det så förbannat ont när han skulle tränga in och vi hade inte glidmedel eller någonting. Andra gången va för någon vecka sen och då hade vi jätte mycket glidmedel, jags tog på alla fyra och jag var rejält upphetsad. Det gjorde jätte ont när han skulle in nu också. Men han tog det lugnt, tog bara några millimeter varje gång han "juckade" in den. Tillslut så släppte allt ont och han hade hela kuken i mig. Märkte inte ens det. Det gjorde inte alls ont, det var upphetsande och faktiskt ganska skönt :P. Dock va han rejält upphetsad han också och blev inte det mindre när han fick se alltihopa ^^ så det tog inte lång stund innan han sprutade i mig.

Jag hade inte ont alls efter, men däremot så när det hade gått en stund typ 10 minuter och jag rört på mig lite så började det typ värka i skinkorna och ner i låren :P Det krampade nästan lite. Brukar det göra det efter analsex? Har det vart så för någon av er andra??

• Anonym (hanna)

tror iten du kommer gilla de för att de skulle va skönt, för de e de itne.. men tanken på att något sätter mig i röven, de gör mig kåt iaf.. o gör de för killen om inte annat=)

• Anonym (Sara)

Anonym (hanna) skrev 2008-04-20 15:19:08 följande:

tror iten du kommer gilla de för att de skulle va skönt, för de e de itne.. men tanken på att något sätter mig i röven, de gör mig kåt iaf.. o gör de för killen om inte annat=)
    hur känns det då?
  • Anonym

skeden är bäst för detta ändamål. första gångerna brukar göra lite halvont, men sen rullar det på. och killen får bajs på snoppen ibland, men shit happens!

• Anonym (min med!)

min kille och också väldigt grov!och med lite teknik och avslappning så funkar det!låt de ta den tid det tar!

• Judas

Smör är bra som glidmedel. eventuellt så bör man ta ett lavemang först.

• ra6415gu

Hej

Gud vilka sköna orgasmer jag har fått av analsex. Det gjorde jätteont i början, men övning ger färdighet:)

Jag förespråkar inte att man ska dricka och så men en flaska vin och en bra porris gör saker och ting inte sämre iallafall inte för oss.

Fick min första fåntänorgasm på det viset:)

• Anonym (Sara)

Kan inte ta död på mina farhågor i inlägg nr 10?

Vad är lavemang?

• Anonym (samma)
    Svar på #19
    Till Sara.

Jag var som du tills i Måndags, då provade vi.
    Jag fick sitta på min man använde barnolja, och körde i min egen tempo, långsam tills det gick, det var så skönt.
    prova det.
    man bajsar inte på sig, jag trodde också det.
    Lavemang är att man anväbder ett receptfritt medicin som man inför anal för att bajsa om man är förstoppad.
    det behövs inte.
    Lycka till
Svar på tråden tips vid analsex