PeeWee
Är det någon kattägare här som provat PeeWee´s Kattlåda?
http://www.peewee.se/
Den ska visst komma i en lägre modell som är förberedd för huv
Någon som kan rekommendera den?
Ös på med både för- och nackdelar
Är det någon kattägare här som provat PeeWee´s Kattlåda?
http://www.peewee.se/
Den ska visst komma i en lägre modell som är förberedd för huv
Någon som kan rekommendera den?
Ös på med både för- och nackdelar
jaha det va inte runt hörnet. tänkte annars om och vilket jag tror att jag har min kvar som bara ligger och skräpar.
det finns en annan brak tycker jag till alla lådor. det är katt deo. ett pullver man häller i lådan så luktar det inte och det är något i det som katterna tycker om.
www.foderbilen.se har peewee och dom levererar i hela sverige
Tror inte huven finns att köpa än efter vad jag förstår av peewees hemsida.
vad menar alla med huven?
peewee e en 2 delad kattlåda. och man köper allt tillsammans.
Det fnns "vanliga" kattlådor med ett "hus" till, det är huven och en sådan kommer komma till peewee. Är du med på vad vi menar med huven då?
okej då e jag med. men det behövs ju inte till peewee eller håller den bort lukten eller något. har haft peewee men ingen sån.
Det är väll till viss del en inredningsfråga också kan jag tänka mig.
Ja, vem vill gå på toaletten helt ofentligt???
Finns ju andra lösningar om du vill ha peewee, sätt in lådan i stor förvaringslåda tex.
Jag försökte mejla till peewee förut ang en leverans som var mycket försenad. Jag bställde tidigare via Svenska katters hemsida, men det verkar inte funka längre. Det tog i alla fall evigheter att få svar på mejl och tillslut fick jag hemleverans till dörren. Men då hade jag redan blivit tvungen att köpa annan sort...
Jag har fått svar från PeeWee
Så här stod det i deras mail....
Hej
Huven kommer först i höst men den nya modellen av toalett är föreberedd så att du då kan köpa huven separat.Självklart skall du gå över till ett miljövänligare kattströ, som PeeWee, än den bentonit som normalt används och inte kan eldas eller komposteras.