• Anonym (tjockis)

Stora kläder på MQ??

Jag har fått ett presentkort på MQ av svärmor i present. 500 spänn vilket för mej är rätt mycket pengar.

Dock drar jag 46-48 i storlek och jag har aldrig i mitt liv sett några kläder i den storleken där..

Har någon annan gjort det??

Jag handlar alla mina kläder på kappahl och lindex och är kanske otacksam och dum men jag är lite besviken faktiskt.. =(

• Svar på tråden Stora kläder på MQ??
  • drömhus

Shit vad tråkigt! Jag hade inte blivit så glad över ett sånt presentkort eftersom jag måste gå på stora avdelningar...

Men kanske kan du gotta dig i accesoarer nu? Dom kanske har handväskor på MQ? Jag har tycärr ingen aning eftersom jag inte går in där längre.

• Anonym

Jag har samma storlek som dig, och jag har som dig aldrig sett så stora kläder på MQ. Tyvärr!

• Anonym (tjockis)

hm.. dubbla budskap här!

får väl ge det en chans kanske.. mår dock mest dåligt när jag går förbi där, smala flickor som springer runt bara..

ja, min pojkvän tycker jag är otacksam, vilket jag kan förstå, men jag har inte långt till tårarna.. =(

(brukar alltid få kontanter och det hade varit välbehövligt..)

• drömhus

Hur funkar det om man köper en sak med presentkort och sedan hävdar öppet köp. Står det på kvittot att det är inhandlat med presentkort eller får man tillbaka pengar?

• Anonym (inlägg3)

Jag omformulerar mig lite, jag kanske har hittat rätt storlek nån gång. Men det har aldrig passat på mig då jag tycker dom har små storlekar om man jämför med andra klädkedjor.

• Anonym (tjockis)

drömhus: ja, det kanske vore nåt, men det brukar stå.. eller så skriver de för hand att det är inköpt med presentkort.. så har jag sett iaf!

jag pallar inte att plöja igenom affären för att hitta en storlek som passar mej. jag vill leta ett plagg som jag gillar, inte vara tvungen att köpa något för att det var det enda som passade... =(

• Anonym (Mi)

Har osså lite svårt med att hitta nåt som passar på MQ, synd för de har ju så mkt snygga kläder.
    MEN jag tipsar gärna om deras linnen med "inbyggd" bh SÅ sköna!!! Finns i flera färger o mönster från xs-xl. De e kanon!

• drömhus

Du kan ju använda presentkortet att köpa presenter till andra också. Även om det kanske inte känns kul nu så blir det ju en besparing på sikt. De pengar du skulle ha lagt på presenter kan du lägga på kläder åt dig i önskad butik.

• Anonym (tjockis)

ja, så tänkte jag också lite.. man får väl se det så.. suck. att köpa presenter åt andra för sin 25årspresent..

• drömhus
    Anonym (tjockis) skrev 2008-04-20 00:20:42 följande:
    ja, så tänkte jag också lite.. man får väl se det så.. suck. att köpa presenter åt andra för sin 25årspresent..
    Tråkigt... Kan du inte sälja presentkortet till någon du känner som brukar handla där? Någon vän eller din mamma eller kanske en syster. Någon som du kan berätta detta för, hur du känner etc. Svärmor behöver ju aldrig veta detta, inte sambon heller.
  • Anonym (tjockis)

mm.. ska prata med min ungdomliga och, framför allt, smala lillebror! han kanske är sugen.. =)

är bara så dålig på att dölja när jag blir innerligt besviken! :S

men får lugna mej tills imorn..

• drömhus
    Anonym (tjockis) skrev 2008-04-20 00:25:15 följande:
    mm.. ska prata med min ungdomliga och, framför allt, smala lillebror! han kanske är sugen.. =)är bara så dålig på att dölja när jag blir innerligt besviken! :Smen får lugna mej tills imorn..
    Du kan ju börja med att gå in i butiken i alla fall. Du kanske blir överraskad!
  • Anonym (tjockis)

mm.. :)

tack för era inlägg iaf!

känns lite bättre..

Svar på tråden Stora kläder på MQ??