• drömhus

Stora kläder på MQ??

Shit vad tråkigt! Jag hade inte blivit så glad över ett sånt presentkort eftersom jag måste gå på stora avdelningar...

Men kanske kan du gotta dig i accesoarer nu? Dom kanske har handväskor på MQ? Jag har tycärr ingen aning eftersom jag inte går in där längre.

• drömhus

Hur funkar det om man köper en sak med presentkort och sedan hävdar öppet köp. Står det på kvittot att det är inhandlat med presentkort eller får man tillbaka pengar?

• drömhus

Du kan ju använda presentkortet att köpa presenter till andra också. Även om det kanske inte känns kul nu så blir det ju en besparing på sikt. De pengar du skulle ha lagt på presenter kan du lägga på kläder åt dig i önskad butik.

• drömhus
    Anonym (tjockis) skrev 2008-04-20 00:20:42 följande:
    ja, så tänkte jag också lite.. man får väl se det så.. suck. att köpa presenter åt andra för sin 25årspresent..
    Tråkigt... Kan du inte sälja presentkortet till någon du känner som brukar handla där? Någon vän eller din mamma eller kanske en syster. Någon som du kan berätta detta för, hur du känner etc. Svärmor behöver ju aldrig veta detta, inte sambon heller.
  • drömhus
    Anonym (tjockis) skrev 2008-04-20 00:25:15 följande:
    mm.. ska prata med min ungdomliga och, framför allt, smala lillebror! han kanske är sugen.. =)är bara så dålig på att dölja när jag blir innerligt besviken! :Smen får lugna mej tills imorn..
    Du kan ju börja med att gå in i butiken i alla fall. Du kanske blir överraskad!
Svar på tråden Stora kläder på MQ??