Inlägg från: Anonym (tjockis) |Visa alla inlägg
  • Anonym (tjockis)

Stora kläder på MQ??

Jag har fått ett presentkort på MQ av svärmor i present. 500 spänn vilket för mej är rätt mycket pengar.

Dock drar jag 46-48 i storlek och jag har aldrig i mitt liv sett några kläder i den storleken där..

Har någon annan gjort det??

Jag handlar alla mina kläder på kappahl och lindex och är kanske otacksam och dum men jag är lite besviken faktiskt.. =(

• Svar på tråden Stora kläder på MQ??
  • Anonym (tjockis)

hm.. dubbla budskap här!

får väl ge det en chans kanske.. mår dock mest dåligt när jag går förbi där, smala flickor som springer runt bara..

ja, min pojkvän tycker jag är otacksam, vilket jag kan förstå, men jag har inte långt till tårarna.. =(

(brukar alltid få kontanter och det hade varit välbehövligt..)

• Anonym (tjockis)

drömhus: ja, det kanske vore nåt, men det brukar stå.. eller så skriver de för hand att det är inköpt med presentkort.. så har jag sett iaf!

jag pallar inte att plöja igenom affären för att hitta en storlek som passar mej. jag vill leta ett plagg som jag gillar, inte vara tvungen att köpa något för att det var det enda som passade... =(

• Anonym (tjockis)

ja, så tänkte jag också lite.. man får väl se det så.. suck. att köpa presenter åt andra för sin 25årspresent..

• Anonym (tjockis)

mm.. ska prata med min ungdomliga och, framför allt, smala lillebror! han kanske är sugen.. =)

är bara så dålig på att dölja när jag blir innerligt besviken! :S

men får lugna mej tills imorn..

• Anonym (tjockis)

mm.. :)

tack för era inlägg iaf!

känns lite bättre..

Svar på tråden Stora kläder på MQ??