*Är rätt orolig.
Är rätt orolig...min man fick yrselattacker och kräktes här på eftermiddagen. Han hämtades med ambulans, och kördes till närmsta sjukhus...
Efter 4 timmar ringer han och talar om att han blir kvar över natten, och att de ska röntga hans huvud imorgon. Han är fortfarande jätte-yr.
De vet inte riktigt vad som är fel.
Min systerson opererades för hjärntumör för en månad sen. Funderar ju såklart i den riktningen...kan det vara nåt sånt? Man tror ju det värsta...speciellt när man sitter här hemma ensam...
Tösen ligger och sover i godan ro...som tur är...
I magen har jag vårt andra barn, som väntas komma vilken dag som helst...har redan börjat öppna mig, och har förvärkar...är i v.35+3...
Usch...vet inte om jag kommer att kunna sova inatt...vill liksom inte ringa hit någon heller, de har så fullt upp med sitt...
Jag har blivit beordrad av läkare att ta det väldigt lugnt oxå...så inte bebisen kommer alltför tidigt. Usch...nu känns det som allt blir lite för jobbigt...
Jag hoppas bara att det inte är nåt allvarligt med min älskling...hans mor dog i cancer för tio år sen...fy! hur man funderar tokigt...
Det är säkert inget allvarligt alls...
Ville bara skriva av mig lite...det här blir nog en vaken-natt...