• Anonym (i)

23707 kronor

Jaha, och inte vet jag om jag är glad för din skull för ingen aning har jag om du skulle vara rätt vårdnadshavare.

• Anonym (i)

Sjukt att så mycket skatt går till advokatarvoden för att folk inte kan komma överrens om sina barn. Sjukt, sjukt, sjukt.

• Anonym (i)
    cici69 skrev 2008-04-23 14:05:22 följande:
    Vilka konstiga svar TS har fått!Får man inte vara glad för att man slipper dras till tingsrätten? Får man inte vara glad för att rättsväsendet förstått att den ena föräldern ljuger hela tiden istället för att lägga sin tid på sina barn?Och vaddå "förlora sin pappa"?????Om pappan väljer att skita i umgänget är väl det inte mammans fel?Umgänget har ju INTE ETT DUGG med vårdnaden att göra!!!!
    Jo, jo, jo man får vara glad! Det jag menade var att jag inte visste om jag skulle glädjas med eller ej, eftersom jag inte är insatt i situationen och baserat på informationen inte kan veta om utfallet är vad JAG egentligen hag tyckt var rätt. Inte så konstigt va?
  • Anonym (i)

Anonym (TACK!!!!) skrev 2008-04-24 07:48:20 följande:

men...utfallet är ju grundat på lögner och på att han lägger sigrätt eller feljag är inte orsaken till detendast måltavla!
    Ja, du säger det. Men jag kan inte veta. Det var allt.
  • Anonym (i)

Anonym (TACK!!!!) skrev 2008-04-24 08:20:50 följande:

Anonym (i) skrev 2008-04-24 07:50:20 följande:
    det finns en gammal lek som heter truth or darei dare you till att inboxa mig din adress så ska jag skicka underlagen/domarna från domstolen så ska du få se att jag talar sanningvisst jag kan sitta här på nätet och vara ett anonymt trollvad spelar det dig för rolingen...jag vet vad som är sant och jag vet att jag gör det som är bäst för barnen...vad gör du? e en sur umgängesfarsa som precis som mitt x träffar barnen så lite det går och gnäller om det!
    Som om att jag skulle vara intresserad nog, liksom.
  • Anonym (i)
    FallenMadonnaWithTheBigBoobies skrev 2008-04-24 08:39:22 följande:
    Anonym (i) skrev 2008-04-24 08:24:15 följande:
    Så varför över huvud taget göra ett inlägg i den här tråden? Bara för att säga att du inte kan uttala dig och inte är intresserad?Säger grattis till TS. Alltid skönt när folk inte kommer undan med att manipulera mer.
    O varför gör du nu då så att jag känner mig tvungen att skriva igen? Jag skrev ett inlägg innan ts hade skrivit mer om hur det gått till. Trådstarten visade mer på skadeglädje än något annat. Skadeglädje ser jag som ett dåligt tecken, som att ha blivit av med ett hot, och en människa som ljuger för rätten till sina barn behöver inte automatiskt vara en bov. Trådstarten var alltså tvetydig.
  • Anonym (i)

Anonym (TACK!!!!) skrev 2008-04-24 09:53:38 följande:

ja det är kul att man kan skapa lite debatt i allafalloch nog fan är du intresserad allt så som du skriver *blink*
    Verkligen inte intresserad av detaljer, men fyller ut lite tid medan jag väntar på nästa projekt.
Svar på tråden 23707 kronor