• mirrebusan

23707 kronor

de måste kännas skönt att få vårdnaden. jag e i samma sits själv fast har inte dragit i gång nått än. min dotter bor enbart hos mej och hennes pappa super och härjar runt istället för att ha henne.

• mirrebusan

iofs du kan vara glad om han vill träffa barnen nån dag i månaden, pappan till min dotter träffar henne kanske 2dagar var tredje månad högst. där i mellan så ringer jag han och frågar om när han ska ha henne. då helt plötsligt ska han ha henne direkt. och vill prata med dotter, han livar henne att han kommer i morgon och hämtar henne, men de gör han aldrig så dottern får leva i svek konstant hela tiden.
    nu menar han att han måste ju jobba 7dagar i veckan varje vecka. så han har ju inte tid, när jag säger att man inte får ha så och att jag vet att de e så med tanken på att min sambo är i samma branch.
    sen dom gångerna som han verkligen e hemma hos sina föräldrar och vill ha henne så har de tyvärr krockat med aktiviteter som vi planerat länge. man kan ju inte planera att just den helgen så tänker han verkligen ha henne. de har vart 2ggr mellan jul och 1mars, hade födelsedags kalas och sen var det dop.

jag har kollat lite vad han skriver på tex lunarstorm "jadu jag har fullt upp antingen så jobbar jag eller så super jag" fattar inte hur man kan prioritera så. en gång när jag ringde och berättade att dottern mådde dåligt pga hans betende så var de helt plötsligt mitt fel och att han skulle minsan ha henne på hel tid i stockholm (bor i karlstad) fattar inte hur han skulle kunna ha henne på hel tid när han inte kan ha henne en helg i månaden änns. han vägrar att skriva över vårdnaden.
    men om de e nått så kan jag ju skriva under hans namn med.

han skulle haft henne hela den här veckan sa han i och med att både han och dottern fyller år. nu har han ändrat till en natt. han har inte haft henne sen i början av mars.

dottern säger att pappa vill aldrig mer ha mej.
    hon har även sagt i telefon till honom "du kan väll ringa eller skicka ett sms när du vill ha mej"

tycker så synd om henne. hon har blivit så känslig för att bli sviken så man kan verkligen inte säga nått om man inte e hundra på att man kan hålla det.

Svar på tråden 23707 kronor