• Anonym (TACK!!!!)

23707 kronor

Efter att ha legat i vårdnadstvist sedan 2005 och varit i domstol oräkneliga gånger och nu sist var vi i domstol angående verkställighet då jag haft barnen hemma då vi hade vinterkräksjukan då han säger att jag ljuger trots att jag hade läkarintyg...
    verkställigheten gick som så att han var tvungen att betala min del á 23707 kronor till min advokat och sin egen del til sin advokat
    detta blev för mycket för honom!!!!!!!!!!!!!
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHA
    domaren förstod att han ljög och blev då förlorande part som det står i domen
    i och med detta så la han också ner sin gamla överklagan i hovrätten angående gemensam vårdnad!!!!!!!!
    så jag har bara en sak att säga...
    23707 kronor blev för mycket!!!
    pengarna var viktigare än barnen!!!!!!!!

MONEY TALKS AND BULLSHIT WALKS!!!!!!!!!!!!!!!!

• Svar på tråden 23707 kronor
  • Anonym (i)

Jaha, och inte vet jag om jag är glad för din skull för ingen aning har jag om du skulle vara rätt vårdnadshavare.

• Anonym (TACK!!!!)

nej pengarna betalas inte till mig
    det är mitt ombuds arvode
    och hur jag har kunnat komma upp i såna summor?
    ja du fråga idioten som stämt mig gång på gång på gång på gång
    men denna gång fick rättsväsendet nog
    et tar ju ett tag för dom att upptäcka att en person ljuger och ljuger och ljuger
    men nu slog han huvet i sten och fick betala själv...

resten av pengarna har gått från min ficka och sen har alla som betalat skatt fått betala...

jag tycker att det är helsjukt men det är inte över ännu...

• Anonym (i)

Sjukt att så mycket skatt går till advokatarvoden för att folk inte kan komma överrens om sina barn. Sjukt, sjukt, sjukt.

• Anonym (Skeptisk)

Är du mest glad över att slippa betala din del eller att du får behålla vårdnaden om dina barn?

• Anonym (TACK!!!!)

Anonym (i) skrev 2008-04-23 07:19:02 följande:

Jaha, och inte vet jag om jag är glad för din skull för ingen aning har jag om du skulle vara rätt vårdnadshavare.
    *skrattar*
    nej du behöver inte vara glad
    jag känner inte dig så jag bryr mig inte
    jag är skitglad!!!!!
    tänk dig själv om någon dragit igång en tivst baserad på lögner och den avslutas på grund av att rättsväsendet kommer på att personen som stämt har ljugit i flera år?
    jag är så jävla glad att tre års helvete är slut!!!!!!!!!!
    nu ska jag ta mina barn och flytta 40 mil från helvetes idioten!!!
  • Anonym (TACK!!!!)

Anonym (Skeptisk) skrev 2008-04-23 07:47:02 följande:

Är du mest glad över att slippa betala din del eller att du får behålla vårdnaden om dina barn?
    jag skiter i pengarna
    jag hade kunnat betala den summan tusen gånger om för att få bevisat att han bara är en stor lögnare!!!!
    och självklart är jag glad att jag är ensam vårdnadshavare fortfarande
    man kan inte samarbeta ensam...
  • Anonym (TACK!!!!)

Anonym (i) skrev 2008-04-23 07:24:52 följande:

Sjukt att så mycket skatt går till advokatarvoden för att folk inte kan komma överrens om sina barn. Sjukt, sjukt, sjukt.
    jag håller med det är skitsjukt!!!!!!
    men som sagt
    man ska inte stämma och ljuga i rättsväsendet
    det är därför man inte har förhör i vårdnadstvister under sanningsförsäkran för då skulle folk åka i fängelse för småsaker eftersom man inte får ljuga under ed
  • Anonym (TACK!!!!)

när jag ändå är igång ska ni få en sak till att tänka på
    den här personen är inte ens fullvärdig medborgare i Sverige
    han dumpade mig då barnet var 2 månader för då fick han sina papper i sverige
    det framgår klart och tydligt och migrationsverket och alla andra myndigheter vet vad han sysslar med och han har fortsatt ändå!
    han har endast tillfälligt uppehållstillstånd, jobbar svart och han har samma rättigheter som alla andra i form av rättshjälp och så vidare för att han har barn i Sverige!

DET tycker jag är SJUKT!!!

• Anonym (Skeptisk)

Men varför skaffade du då flera barn med en sån idiot?

• Anonym (TACK!!!!)

haha jag råkade få tvillingar

Svar på tråden 23707 kronor