Anonym skrev 2008-04-23 21:31:38 följande:
Varför det är synd om barnen??? Menar du att du inte förstår det De förlorar ju sin pappa...! Umgänge kan ske i ordnade former... så det är ingen ursäkt!men att flytta 40 mil från pappan anser jag är jä**igt onödigt!
nej jag förstår inte heller varför det är synd om barnen
förklara gärna närmre...
umgänge ska ske i ordnade former? ja det gör det som han får ordna själv
jag är ingen välgörenhetsinrättning
jag som vårdnadshavare ska se till att han har möjlighet att ha umgänge med sina barn, det har han, nu får han bara åka lite för att ha det
snälla du måste förklara varför dom förlorar sin pappa?
skiter han i umgänget för att jag flyttar så är det ju något HAN väljer inte jag!
jag ska ge dig lite bakgrundshistoria så ska vi se om du tycker att det är j***ligt onödigt
vi separerade då barnen var 2 månader
han stämde mig då dom var 8 månader genom att ljuga i rätten och säga att han inte fick träffa sina barn
sanningen såg ut som sådan att han jobbade och hade fri tillgång till dom efter hur han kunde
jag har vrängt f****n ut och in för att ungarna ska kunna träffa honom
vi har varit i domstol ORÄKNELIGA gånger och varje gång har det hetat JAG FÅR INTE TRÄFFA MINA BARN
men han har alltid nekat till mer umgänge för han jobbar förstår du, HAN jobbar 27 dagar i månaden och träffar sina barn 4 dagar
det är över tre år sedan vi separerade och han har inte ens brytt sig om att skaffa en bostad anpassad för sig och barnen
nu har han haft samma umgänge i två år
dagumgänge med hämtning och lämning med kontaktperson mellan 9-17
han har precis yrkat att hovrätten skall fastställa umgänget som det är dagumgänge varannan helg 9-17
han slåss i domstol för att få gemensam vårdnad men säger samtidigt att nej jag vill inte prata med henne hon får gå genom ombuden
HUR F*N ska man ha gemensam vårdnad då????? Förklara det du, som tycker att det är så j**la synd om barnen
nej du...
det är inte ett dugg synd om dessa barn
vi flyttar till ett radhus dubbelt så stort som den lgh vi bor i nu, vi kan gå rätt ut och leka, dom längtar efter kaninen, hundar, hästar med mera och allt detta kan jag ge dom nu genom att flytta
deras farsa? ja han köper snygga kläder åt sig själv och slåss i domstol för gemensam vårdnad men skaffa bostad och öka umgänget DET gör han inte för han jobbar!!!!!!!!!!!!!!!
SÅ HUR FAN ÄR DET SYND OM DESSA BARN????? För att jag flyttar!
Jo det är synd om dessa barn för en sak och det är för att dom har en jävla looser till farsa som sätter jobbet först!!!!!!