• Agapi

Stringtrosor

jag skaffa mina första i 6an, och då är man väl 12-13. Tycker inte de är någon stor grej. String är lixom vardag idag, inget speciellt porrigt eller konstigt.

• Agapi

Tycker de är lite lustigt att folk ojar sej över sånt här. "oh när jag var barn då lekt vi minsan me barbie tills gymnasiet". Antar att era mammor mycke liknande saker om er när ni var små, och deras mammor sa så till dom osv osv. Min mormor blev tex utskickad att skubba bort nagellack från naglarna när hon gick i skolan.

Saker ändras, barn/ungdommar vill provocera sina föräldrar och testa gränser.

Tycker verkligen inte sting är något "porr plagg" idag. Tycker de är preis som vilka andra trosor som helst.

• Agapi
    Flickan och kråkan skrev 2008-04-23 19:55:31 följande:
    Av hälsoskäl om inget annat så är det väl bra att undvika.....
    Har lite svårt att tro på de där hälsoskälen. Alla har vi olika gränser för vad våra kroppar "klarar". jag har som sagt burit sting sen 12års ålder, dagligen. utan att någonsin få svamp eller liknande.

Isf är de ju lika mycke tajta kläder, syntet material osv som man och "skyller" dessa problem på, antar att ni förbjuder era döttrar att bära detta oxå?
Svar på tråden Stringtrosor