• jamex

"evighetshistorier"

Älskar kluriga historer som man får lista ut efter hand. Kan du nån?

Här är min:
    En man går in på en restaurant. Han beställer in albatross. Mannen får sin albatross, tar en tugga, sedan går han ut och skjuter sig i huvudet. Varför?

Man får bara ställa frågor som går att besvara med "ja" och "nej".

• Svar på tråden "evighetshistorier"
  • stenfalk
    Armino skrev 2008-04-27 22:15:38 följande:
    Har ni kört den där med syskonparet som går på begravning och träffar en snygg kille?
    Nej, det där kände jag inte igen. Hurra för historier jag inte hört!
  • Armino

Jag kör, så får ni skrika till om ni hört den förut. Here goes:

Syster och bror går på begravning. På begravningen träffar systern en man som hon går på date med. De har väldigt trevligt. En vecka senare dödar systern sin bror.

Varför?

• Behemot

Jag har sett en liknande, så jag håller tyst.

• Häpp

hmm..är den verkligen rätt sagd? Har hört en annan version av många andra...

• stenfalk

Är syster och bror vänner?
    Har de träffat den här mannen tidigare?
    Har den här mannen att göra med att systern dödar brodern?
    Känner brodern mannen?
    Får hon genom den här mannen reda på något som brodern gjort?
    Har den döda något med saken att göra?

• Armino
    Häpp skrev 2008-04-27 22:35:04 följande:
    hmm..är den verkligen rätt sagd? Har hört en annan version av många andra...
    Ja, det var så här jag fick den berättad för mig.
    stenfalk skrev 2008-04-27 22:35:22 följande:
    Är syster och bror vänner?Har de träffat den här mannen tidigare?Har den här mannen att göra med att systern dödar brodern?Känner brodern mannen?Får hon genom den här mannen reda på något som brodern gjort?Har den döda något med saken att göra?
    Japp, de är vänner. De har inte träffat mannen innan begravningen. Mannen är relaterad till mordet, ja. Brodern känner inte mannen. Hon får inte reda på något nytt av mannen avseende brodern. Den döda (vars begravning allting började på) har inte med saken att göra.
  • Armino
    Häpp --> Kan du inte inboxa den andra versionen? Det kan vara kul att jämföra Glad

Nu får ni fundra tills imorgon. Måste sova. F'låt
  • stenfalk

Så att de träffas på en begravning är inte alls relevant? de kunde lika gärna ha träffats någon annan stans?

Blir systern kär i mannen?

Har brodern något emot honom?

• Häpp

har precis inboxat till dig

Armino skrev 2008-04-27 22:41:07 följande:
    Häpp --> Kan du inte inboxa den andra versionen? Det kan vara kul att jämföra Nu får ni fundra tills imorgon. Måste sova. F'låt
Svar på tråden "evighetshistorier"