• jamex

"evighetshistorier"

Älskar kluriga historer som man får lista ut efter hand. Kan du nån?

Här är min:
    En man går in på en restaurant. Han beställer in albatross. Mannen får sin albatross, tar en tugga, sedan går han ut och skjuter sig i huvudet. Varför?

Man får bara ställa frågor som går att besvara med "ja" och "nej".

• Svar på tråden "evighetshistorier"
  • stenfalk
    Armino skrev 2008-04-27 22:41:07 följande:
    Häpp --> Kan du inte inboxa den andra versionen? Det kan vara kul att jämföra Nu får ni fundra tills imorgon. Måste sova. F'låt
    Mäh... du kan ju inte starta något sånthär och så bara gå. Nu kommer jag ju fundera ihjäl mig inatt
  • Ramonas

Men nu e det ju inget kul.... Nu stannar ju hela tråden upp....

• Lequisha
    stenfalk skrev 2008-04-27 22:41:44 följande:
    Så att de träffas på en begravning är inte alls relevant? de kunde lika gärna ha träffats någon annan stans?Blir systern kär i mannen?Har brodern något emot honom?
    Jag kan en variant av denna, men vet inte om det är samma svar som ts tänkt sig
  • Lequisha
    Lequisha skrev 2008-04-27 23:49:21 följande:
    Inte TS, frågeställaren menar jag
  • mintchocolate
    Lequisha skrev 2008-04-27 23:49:21 följande:
    Det brukar vara samma svar, säg

Vill ha en ny att tänka på ju.
  • Lequisha
    mintchocolate skrev 2008-04-28 00:03:12 följande:
    Det brukar vara samma svar, säg Vill ha en ny att tänka på ju.
    Verkar taskigt mot Stenfalk och förstöra spänningen
  • mintchocolate
    Lequisha skrev 2008-04-28 00:09:20 följande:
    Verkar taskigt mot Stenfalk och förstöra spänningen
    Men hon är ju vaken Det står i alla fall att hon är online, men det dtämmer ju visserligen inte alltid.
    Stenfalk, hoho, är du här?
    Du kan ju svara på frågor också, du behöver ju inte avslöja svaret.
  • stenfalk
    mintchocolate skrev 2008-04-28 00:24:50 följande:
    Men hon är ju vaken Det står i alla fall att hon är online, men det dtämmer ju visserligen inte alltid.Stenfalk, hoho, är du här?Du kan ju svara på frågor också, du behöver ju inte avslöja svaret.
    Jo, jag är vaken. Fast nu har jag ju suttit här hela dagen istället för att öra någon nytta, så det är dags att ta tag i nyttan nu. Men kör ni.
  • Lequisha
    mintchocolate skrev 2008-04-28 00:24:50 följande:
    Men hon är ju vaken Det står i alla fall att hon är online, men det dtämmer ju visserligen inte alltid.Stenfalk, hoho, är du här?Du kan ju svara på frågor också, du behöver ju inte avslöja svaret.
    Jag ska gå och lägga mig strax, men kan svara på frågorna som är ställda. Inte så långt kvar till mål känns det som

Så att de träffas på en begravning är inte alls relevant? de kunde lika gärna ha träffats någon annan stans? Både ja och nej

Blir systern kär i mannen? Ja

Har brodern något emot honom? Nej
Svar på tråden "evighetshistorier"