• jamex

"evighetshistorier"

Älskar kluriga historer som man får lista ut efter hand. Kan du nån?

Här är min:
    En man går in på en restaurant. Han beställer in albatross. Mannen får sin albatross, tar en tugga, sedan går han ut och skjuter sig i huvudet. Varför?

Man får bara ställa frågor som går att besvara med "ja" och "nej".

• Svar på tråden "evighetshistorier"
  • SusanneJ
    Tidvis skrev 2008-04-26 22:58:36 följande:
    Men hur kan vi veta det om han inte hittats
    kollar lite
    mintchocolate skrev 2008-04-26 22:58:37 följande:
    Var det självmord? (tror inte det har frågats om det tidigare i alla fall)
    kollar lite igen.
    (¯`°?.¸ ღ Ebba 061210, och lilla skrutt i magen ღ ¸.?°´¯)
  • mintchocolate

Är stickan en avledningsmanöver? Alltså att den egentligen inte har någon betydelse för historeien?

• Tidvis
    mintchocolate skrev 2008-04-26 23:02:11 följande:
    Ja, men det kunde han ju ha gjort ändå. På naturlig väg.
    Fast svaret var ju nej.. Fast hon kanske missförstod.. Självdog hittade jag på för att jag inte kom på vad det hette. Haha. Vad jag menade var om han hade blivit mördad eller om det bara var hans eget "fel"
  • stenfalk
    Tidvis skrev 2008-04-26 23:01:15 följande:
    Jag frågade ju om han självdog
    Då får du nog definiera lite bättre vad du menar med självdog. Jag svarade i alla fall nej på den frågan, med tolkningen att självdö är att dö typ av svält eller sjukdom eller så...
  • Tidvis

Sammanställning: Han var inte mördad, och det var en annan person med. Vet vi mer egentligen?? haha

• stenfalk
    mintchocolate skrev 2008-04-26 23:03:15 följande:
    Är stickan en avledningsmanöver? Alltså att den egentligen inte har någon betydelse för historeien?
    Stickan har betydelse.
  • mintchocolate
    Tidvis skrev 2008-04-26 23:03:25 följande:
    Fast svaret var ju nej.. Fast hon kanske missförstod.. Självdog hittade jag på för att jag inte kom på vad det hette. Haha. Vad jag menade var om han hade blivit mördad eller om det bara var hans eget "fel"
    Jag fick ett "nja".
  • Tidvis
    stenfalk skrev 2008-04-26 23:04:18 följande:
    Då får du nog definiera lite bättre vad du menar med självdog. Jag svarade i alla fall nej på den frågan, med tolkningen att självdö är att dö typ av svält eller sjukdom eller så...
    Jag menade om någon annan var inblandad i hans död eller inte. Jag är trött, jag kan inte formulera mig
  • stenfalk
    Minerad skrev 2008-04-26 23:03:54 följande:
    Skulle han bestiga berget?
    Nej
Svar på tråden "evighetshistorier"