• jamex

"evighetshistorier"

Älskar kluriga historer som man får lista ut efter hand. Kan du nån?

Här är min:
    En man går in på en restaurant. Han beställer in albatross. Mannen får sin albatross, tar en tugga, sedan går han ut och skjuter sig i huvudet. Varför?

Man får bara ställa frågor som går att besvara med "ja" och "nej".

• Svar på tråden "evighetshistorier"
  • stenfalk

NeA 84 skrev 2008-04-26 22:43:50 följande:

han trodde han kunde bygga en drake så han kunde flyga hem. så han försökte flyga från berget, men for ned å dog!
    Nej
  • stenfalk

NeA 84 skrev 2008-04-26 22:43:50 följande:

han trodde han kunde bygga en drake så han kunde flyga hem. så han försökte flyga från berget, men for ned å dog!
    Nej
  • NeA 84

han hade gått vilse i öknen å blev varm så han tog av kläderna å ålade sig fram (drog sig fram) med hjälp av trästickan. men han dog

kämpar mig ner i vikt
  • Tidvis

Näähää... Hade han sett en hägring?

• NeA 84

han ville veta vad klockan var eller vart norr var. så han höll upp en trästicka mot solen å la kläderna åt det hållet norr var å sen dog han

kämpar mig ner i vikt
  • stenfalk

NeA 84 skrev 2008-04-26 22:46:31 följande:

han hade gått vilse i öknen å blev varm så han tog av kläderna å ålade sig fram (drog sig fram) med hjälp av trästickan. men han dog
    [/citat]
    Nej
    Tidvis skrev 2008-04-26 22:46:54 följande:
    [citat]
    Näähää... Hade han sett en hägring?
    Nej
  • stenfalk

Men. Hur tusan citerar man flera inlägg utan att det jag skriver mellan också hamnar i citatet?

• Ramonas
    stenfalk skrev 2008-04-26 22:48:07 följande:
    Men. Hur tusan citerar man flera inlägg utan att det jag skriver mellan också hamnar i citatet?
    man skriver efter alla citaten...=)
  • mintchocolate

Visst får man ställa ja och nej-frågo för atts edan komma fram till det rätta svaret?

Jag testar och frågar om han var ensam hela tiden?

• Tidvis

NeA 84 skrev 2008-04-26 22:47:23 följande:

han ville veta vad klockan var eller vart norr var. så han höll upp en trästicka mot solen å la kläderna åt det hållet norr var å sen dog han
    [/citat]

Såhär
    stenfalk skrev 2008-04-26 22:48:07 följande:
    [citat]
    Tror jag
Svar på tråden "evighetshistorier"