• jamex

"evighetshistorier"

Älskar kluriga historer som man får lista ut efter hand. Kan du nån?

Här är min:
    En man går in på en restaurant. Han beställer in albatross. Mannen får sin albatross, tar en tugga, sedan går han ut och skjuter sig i huvudet. Varför?

Man får bara ställa frågor som går att besvara med "ja" och "nej".

• Svar på tråden "evighetshistorier"
  • Häpp

Han stack hål på luftballongen med stickan

• mintchocolate
    stenfalk skrev 2008-04-27 00:02:38 följande:
    Det tycks stämma, ja.
    Jag som skrevd et för att få en ledtråd, men jag var sen som vanligt
  • stenfalk
    Tidvis skrev 2008-04-27 00:04:32 följande:
    De har kraschat med sin luftballong Och den flög iväg men de fick med sig stickan? men varför är killen naken?
    Nej
  • Tidvis

De har inte kraschat med sin luftballong? Och jag som trodde jag var lite smart

• stenfalk
    Häpp skrev 2008-04-27 00:04:43 följande:
    Han stack hål på luftballongen med stickan
    Nej
  • Ramonas

mannen slänger av sig klädena för att komma upp lättare. den andre mannen e i korgen. man nr 1, kastar sig ut så att man nr 2 kommer iväg och hem, på väg ned får mannen nr1 tag i en trästicka från korgen? han landar pladask å dör?

• stenfalk
    mintchocolate skrev 2008-04-27 00:05:20 följande:
    Jag som skrevd et för att få en ledtråd, men jag var sen som vanligt
    Kan ju säga att ni har kommit längre nu än jag någonsin skulle gett ledtråd till. Ni är ju nästan i mål!
  • Häpp

han försökte laga ett hål i luftballongen med sina kläder och stickan, men trillade ur o dog

• Tidvis

Deras luftballong har "rymt" de tror den finns i öknen. de tar med sig stickan från den så de kan se när de hittar rätt? Ja, jag vet, långsökt..

• mintchocolate

Var luftballongen där när de kom? Eftersom de hade med sig stickan genom hela handlingen tänkte jag.

Svar på tråden "evighetshistorier"