• jamex

"evighetshistorier"

Älskar kluriga historer som man får lista ut efter hand. Kan du nån?

Här är min:
    En man går in på en restaurant. Han beställer in albatross. Mannen får sin albatross, tar en tugga, sedan går han ut och skjuter sig i huvudet. Varför?

Man får bara ställa frågor som går att besvara med "ja" och "nej".

• Svar på tråden "evighetshistorier"
  • Lequisha
    Häpp skrev 2008-04-27 00:06:59 följande:
    han försökte laga ett hål i luftballongen med sina kläder och stickan, men trillade ur o dog
    Eller han försökte laga ett hål i ballongen med kläderna, men trillade ur och fick i fallet med sig en sticka?
  • SusanneJ

ska dom anväda hans kläder till ballong?

(¯`°?.¸ ღ Ebba 061210, och lilla skrutt i magen ღ ¸.?°´¯)
  • mintchocolate
    stenfalk skrev 2008-04-27 00:06:18 följande:
    Kan ju säga att ni har kommit längre nu än jag någonsin skulle gett ledtråd till. Ni är ju nästan i mål!
    Jag skrev det innan det med luftballongen kom upp. Det skickades bara lite senare
  • Lequisha

Men han har trillat ur en luftballong?

• stenfalk
    Ramonas skrev 2008-04-27 00:06:06 följande:
    mannen slänger av sig klädena för att komma upp lättare. den andre mannen e i korgen. man nr 1, kastar sig ut så att man nr 2 kommer iväg och hem, på väg ned får mannen nr1 tag i en trästicka från korgen? han landar pladask å dör?
    Vad menar du med komma upp lättare? Båda är i korgen och en kastar sig ut ja. Han landar pladask och dör ja. Men han _råkar_ inte få tag på stickan.
  • mintchocolate

Har de varit i luftballongen överhuvudtaget?

• stenfalk
    Häpp skrev 2008-04-27 00:06:59 följande:
    han försökte laga ett hål i luftballongen med sina kläder och stickan, men trillade ur o dog
    Nej
  • stenfalk
    Tidvis skrev 2008-04-27 00:07:03 följande:
    Deras luftballong har "rymt" de tror den finns i öknen. de tar med sig stickan från den så de kan se när de hittar rätt? Ja, jag vet, långsökt..
    Nej
  • stenfalk
    mintchocolate skrev 2008-04-27 00:07:06 följande:
    Var luftballongen där när de kom? Eftersom de hade med sig stickan genom hela handlingen tänkte jag.
    Nej
Svar på tråden "evighetshistorier"