Vad tänker ni om ni ser en person som skelar?
Tänker ni fy fan vilken ful person?
Har hört det av många att jag är ful bara för det.
Tänker ni fy fan vilken ful person?
Har hört det av många att jag är ful bara för det.
Jag har fler personer i min omgivning som skelar och jag har ärligt talat inte brytt mig förrän dom själva har sagt något om det i olika sammanhang...
varför skulle man vara ful för att man skelar?? Det fattar jag itne... det är ju ett synfel precis som vilket som helst.. Inte säger man att en närsynt person är ful?
Nej, så tänker jag verkligen inte!
Om jag alls tänker på det är det snarare: H*n skelar. Undrar om h*n pratar med mig nu?
Nej men jösses verkligen inte! Varför skulle man tänka så?!
Det är väl inte det som avgör om en person är ful eller inte? Inte för mig ialla fall, då hänger det på utstrålning, karisma och självförtroende.
Så, lyssna inte på puckona...
Ful, nej det är nog det sista jag tänker. Om man pratar med en skelögd så kan jag bara tänka på att det är lite jobbigt o man är flera som pratar med denna då det är lite svårt å se vem han/hon pratar med... Men absolut inte att man är ful, det kan till o. med vara charmigt
Nej, tänker inte nån e ful pga av det. Men kan tänka: stackare.
Har den dåliga vanan ibland att tycka synd om folk därför att jag tror att jag själv skulle lida av att som i detta fall skela.
Vad snälla ni är.
Oftast när jag hör det, så har jag god lust att ge dem en snyting.
Anonym (skelaren) skrev 2008-04-23 19:16:19 följande:
Nej, jag tycker inte att personen i fråga är ful för det. Dock brukar jag tänka; "hoppsan, här skelas det". Men det är ju bara för mig själv och inget jag säger högt.
TS: Jag skelar. Och jag skäms nåt otligt för det. Jag tänker alltid på det. Men jag är inte ful för det. Ok, jag vill inte skryta nu men jag ser väldigt bra ut....förutom att jag skelar. Jag får alltid höra hur vacker jag är. Och jag har ett jobb där jag träffar mkt folk varje dag, och jag får jämt kommentarer om mitt utseende. Jag är en väldigt positiv person och är alltid glad. Har alltid ett leende på läpparna
Så jag tror inte folk "ser" det skelande ögat om personen är på ett visst sätt. Jag har ofta tänkt på att fixa det, men jag är såå rädd för att operera mig. Jag är 31 år. Så det blir nog att jag har det resten av mitt liv. Vi får se, kanske jag får upp modet en dag och gör det.