• aihpoz

Vi som har sökt KY utbildningar inför hösten

Tänkte starta en tråd för alla oss som sökt någon utbildning via KY och som börjar till hösten..
    Här kan vi ge råd och prata om allt som rör dessa studier..

Jag har sökt en utb i psykiatrisk omvårdnad (skötare) på distans i Säter och en till begravningsentreprenör i Uppsala.

Nu får det gå fort fram tills juniCool

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 21:59
    Kom ej in på utbildningen till begravningsentreprenör,känns trist men får försöka igen nästa start..
  • Svar på tråden Vi som har sökt KY utbildningar inför hösten
  • Alvi

Och jag har sökt till Vårdadministration i Jönköping och Halmstad.

JAg känner faktiskt en som OCKSÅ har sökt till begravningsentrepenör i Uppsala! Vad är oddsen!

Gäller intervju för dig med innan man kan bli antagen?

Ule buku på er!
  • Ramonas

Jag har sökt in till Montessori pedagogik i Lerum och ska väl söka till Projekt koordinator i Göteborg oxå..

Sen hade jag väl tänkt köra lite strökurser på komvux...

• aihpoz
    Alvi skrev 2008-04-24 15:20:23 följande:
    Och jag har sökt till Vårdadministration i Jönköping och Halmstad. JAg känner faktiskt en som OCKSÅ har sökt till begravningsentrepenör i Uppsala! Vad är oddsen! Gäller intervju för dig med innan man kan bli antagen?
    Hehe där ser man..intervju vet jag inte men workshop har jag hört det talas om..fast det stämmer nog,kom på nu att hon sa att dom ska prata med en och en under den dagen..
  • aihpoz

Är det bara vi mån tro som sökt KY? Verkar ju lite ologiskt..men desto större chans för ossCool

• Ramonas
    aihpoz skrev 2008-04-24 19:08:14 följande:
    Är det bara vi mån tro som sökt KY? Verkar ju lite ologiskt..men desto större chans för oss
    Man får ju hoppas
  • KarJac

Jag ska söka (sista ansökningsdatum i juni) till Redovisningsekonom på IHM Business School i Malmö.

Personally I'm always ready to learn, although I do not always like being taught.
  • Ramonas
    KarJac skrev 2008-04-24 19:17:16 följande:
    Jag ska söka (sista ansökningsdatum i juni) till Redovisningsekonom på IHM Business School i Malmö.
    Vad roligt=)
  • SandraJ

Jag började läsa Vård av funktionshindrade barn, ungdomar och vuxna i sept 2007.

Det är en helt underbar studieform!

Grattis till er som kommer in, och ni andra, SÖK IGEN!!

• Ramonas
    SandraJ skrev 2008-04-24 19:35:17 följande:
    Jag började läsa Vård av funktionshindrade barn, ungdomar och vuxna i sept 2007.Det är en helt underbar studieform!Grattis till er som kommer in, och ni andra, SÖK IGEN!!
    vad roligt=) Vart finns den?
  • KarJac
    Ramonas skrev 2008-04-24 19:33:05 följande:
    Vad roligt=)
    Man får ju hoppas... men jag har läst liknande ämnen inom ekonomi och redovisning så man är inte helt grön .
    Personally I'm always ready to learn, although I do not always like being taught.
Svar på tråden Vi som har sökt KY utbildningar inför hösten