Mac Donalds
Finns här någon här som vet hur gammal man ska vara för att få sommarjobba på Mac Donalds.Om dom nu får göra de när dom är 15 år får dom jobba helger då?Och kvällar.
Finns här någon här som vet hur gammal man ska vara för att få sommarjobba på Mac Donalds.Om dom nu får göra de när dom är 15 år får dom jobba helger då?Och kvällar.
Min pojke har precis varit där och gjort en pryo.Och han stortrivdes där.Han sa att han hade haft den roligaste veckan i sitt liv.Och han är bara 15 år och han fick inte steka hamburgare.Men alla andra sysslor fick han göra.Och när han hade varit där en vecka så fick han ett litet betyg.Och dom var så nöjda med han.Så han blev erbjuden ett sommarjobb.Och de var därför jag frågade om man fick vara 15 år.Men jag har lämnat ner en lapp till Mac-Donalds så får vi väl se vad som händer.
Han fick sommarjobb på Mac-Donalds Han har jobbat nu lördag söndag.Och de har gått bra.Men en sak undrar jag.De verkar som han bara ska jobba helger.Konstigt tycker jag.Och de är på dagtid.Men tror jag ska ringa dit på tisdag och fråga.De blir ju inte så mycket pengar av de om de bara är på helgerna.
Jag ringde dit idag och pratade med arbetgivaren.Och han skulle försöka att fixa lite fler tider.Och de gjorde han.Och min son blev glad.Och han fick lite tider som han ska jobba till 22.00.Får man de när man bara är 15 år.Och då ska han jobba från 13.00 till 22.00.
Tack för sidan som du skickade till mig.Man är ju lite orolig nu när han har fått sitt första jobb.Men han trivs där och tycker att de är så roligt.Och de är ju huvudsaken.Jag ringde ner dit igår och ville att han skulle ha lite fler tider.Och de fick han.Kul tyckte vi.