• AnetteGunnarsson

När går ni ut med hunden sista ggn innan natten, och ut på morgonen????

Tjena!

Japp undrar när ni på ett ungefär går ut med er hund innan ni skall sova för natten, och sedan när ni går ut första gången på morgonen.
    Och äter hunden mat innan eller efter första morgon promenaden då?
    :)

Tack för svar!

Vänliga hälsningar
    Anette
    :)

• Svar på tråden När går ni ut med hunden sista ggn innan natten, och ut på morgonen????
  • BeccaStina

sista rastningen är vid 22 tiden sen första på morgonen är vid 5 halv 6 tiden

• LiindaE

jag rastar på morgonen när jag klätt på mej vi båda fikat frukost och är redo
    på kvällen går jag sista gången innan jag lägger mej oavsett tid

• frulan

Sista är allt mellan 00-02. Blir en liten pink på tomten.
    Första (när jag jobbar) är 07. Nu när jag är mammaledig går maken ut vid 09.

Vovven äter aldrig innan 12 på dagen. Han är ingen frukosthund

• lindaha

Oj vad tidigt alla går ut med sina hundar på morgonen.
    Sista rastnigen är väl mellan 10-12 tiden på kvällen sen går vi inte ut förens vid 11-12tiden på dagen.
    Min hund är morgontrött och skulle aldrig vilja gå ut före dess, ganska skönt tycker jag :D
    Innan jag fick barn kunde både jag och hunden sova till 2-3 på eftermiddagen utan problem nån gång ibland :P

• frulan

Hehe, vår vovve är oxå morgontrött. Vi får väcka honom på mornarna. På helgerna (nu när vi precis fått barn har vi ju inte direkt samma tider som innan) tar vi sovmorgon allihopa

lindaha skrev 2008-04-25 13:52:15 följande:
    Oj vad tidigt alla går ut med sina hundar på morgonen.Sista rastnigen är väl mellan 10-12 tiden på kvällen sen går vi inte ut förens vid 11-12tiden på dagen.Min hund är morgontrött och skulle aldrig vilja gå ut före dess, ganska skönt tycker jag :DInnan jag fick barn kunde både jag och hunden sova till 2-3 på eftermiddagen utan problem nån gång ibland :P
  • SuziQ

Kvällsrastningen är mellan 21.30-22.00 och första rastningen på morgonen är under veckorna 5.30 (killen som stiger upp då) och under helgerna blir det väl vid 8 ungefär.

• almn

Första rastningen på vardagar är vid 06 tiden. Den tar sambon då han ska iväg o jobba.
    Sista blir nån gång innan vi går o lägger oss.. allt mellan 21 och 23 typ...

... bland annat.
  • milla   1982

Vi bor i hus så hunden nattkissar på tomten vid 22 på vardagar och första morgonkissen på tomten vid 8 sen är det frukost för oss båda innan vi tar en promenad.

BF 3 juni 2008
  • Tonci

Oj, det finns inga fasta tider här. Allt mellan 22-02 är sista kissen/promenaden. Sen går jag ut med henne när jag vaknar. Hon vaknar alltid sist ändå, är riktigt lat av sig. :)

• Imas

Samma här fast sambon kilar ut med vovven innan han åker till jobbet vid 8 sen snusar han vidare till eftermiddagen då vi tar långpromenader med honom.

lindaha skrev 2008-04-25 13:52:15 följande:
    Oj vad tidigt alla går ut med sina hundar på morgonen.Sista rastnigen är väl mellan 10-12 tiden på kvällen sen går vi inte ut förens vid 11-12tiden på dagen.Min hund är morgontrött och skulle aldrig vilja gå ut före dess, ganska skönt tycker jag :DInnan jag fick barn kunde både jag och hunden sova till 2-3 på eftermiddagen utan problem nån gång ibland :P
Svar på tråden När går ni ut med hunden sista ggn innan natten, och ut på morgonen????