• AnetteGunnarsson

När går ni ut med hunden sista ggn innan natten, och ut på morgonen????

Tjena!

Japp undrar när ni på ett ungefär går ut med er hund innan ni skall sova för natten, och sedan när ni går ut första gången på morgonen.
    Och äter hunden mat innan eller efter första morgon promenaden då?
    :)

Tack för svar!

Vänliga hälsningar
    Anette
    :)

• Svar på tråden När går ni ut med hunden sista ggn innan natten, och ut på morgonen????
  • Kaxxen

Går ut runt 21 på kvällen. Får frukost kl 06.45 och sedan går vi morgonpromenad 07.15. På helgen får han mat 7.30 och promenad runt 8.00 men då rastar vi senare på kvällen.

• minaälsklingar

jag tar ut våran vovva sista gången kl 22:30-00:00 ca.. sen tjatar hon om mat kl 07:30 varje morgon så hon får frukost först sen tar jag ut henne vid 08:00 så hon får kissa o bajsa bara.. sen blir det längre promenad innan lunch

ja e uppväxt med ett gäng dårar, och för att passa in vill jag bo i dårarnas paradis!
  • CarlHerman

Hon kissar en snabbis (nästan i sömnen...) när vi ska gå och lägga oss, kring 22-23 nångång. Hon går ut på morgonen när vi går upp, kring 6-8.30, men hon får mat först annars skulle hon aldrig gå att få ut
    Hon är väldigt flexibel, sover vi länge så är hon nöjd och sover vidare hon med.

• miss bee

Det är lite olika när jag går ut senast med min vovve. Men mellan 21-24 och tidigast mellan 05-09. Sen äre lite beroende på hur min hund gnäller. Vissa dagar måste jag ut flera gånger och andra lite mindre.

• Månglimt

Första rastningen varje dag är någon gång mellan 07-08, på vardagarna ringer klockan då, på helgerna väcker hunden oss då Men efter den rastningen kan vi sova vidare till 10 någon gång.

Sista rastningen på kvällen blir när vi lägger oss, väldigt olika, men mellan 23-01 någon gång.

• Susiepie

vi går ut vis 00 sista gången ungefär sen går dom ut på kissetur på morgonen vid 6-7 tiden ibland tidigare har två siberian huskys ena blir 15 i sommar och kan ibland behöva kissa lite oftare :) Medans 5 åringen tittar strängt för han vet ju att han oxå får gå upp o ut då :)

Våran älskade familj Stoffe Susie Makke och Lillibebis
  • Athema

vi går ut med hunden kring 9 halv 10 på kvällen sista gången, sen går vi ut med han på morgonen allt mellan 8-10 på morgonen..
    Han är inte så morgon pigg av sig... (vilket är skönt)

• Prinsessan Zelda

sista rastningen är innan vi lägger oss, men bara kissning ute på tomten. mellan 21-23  nån gång kanske.

första rastningen är vid 9-tiden om han inte säger att han behöver kissa innan, då får han göra det på tomten. Sover vi till 12 på dan skulle han med göra det

han äter frukost oftast innan vi går ut, men det är inte alltid han äter frukosten alls.

bli biten: www.monstersgame.se/&vid=21051681
  • linjes

sista kissen vid 22 sedam går vi ut vid 6 på vardagar,på helgen brukar han sova till 7 30

Frukost äter han vid 11 typ när han har fnyst o insett att han inte får något annat som är godare

• tiiinann

sista kissen blir i trädgården vid 21-22 tiden ibland senare..då får man verkligen släpa ut vår trötta hund som mesta dels sover hela tiden, sen på morgonen är det samma visa igen brukar väl kunna väcka honom vid tidigast 9 tiden. Men det hör oxå till att han är ute hela dagarna och leker.. stor hund med super blåsa, vissa morgnar stiger han inte upp förräns vid 11 tiden..

• JECJ

min hund har fri tillgång till mat. han sköter det bra och äter de han behöver.

Helger: kvällspromenad vid 22 morgon promenad vid 12-13

jobbdagar: kvällspromenad vid 21 morgonpromenad vid 7-8 (bär ut en sovande hund , han kissar, sen sover han vidare)

• LillLindberg

Det är lite olika när jag går med vår hund på kväll och morgon. Kvällen brukar bli allt från 21-02 och morgonen blir när jag klivit upp, klätt på mig och han har fått frukost. Han kliver inte upp förrns jag kliver upp, oavsett om min sambo kliver upp eller ej. Han är riktigt mattekär.

• Linam370

Sista prommisen vid 22-23 på kvällen.
    Första beroende på om maken jobbar dag eller inte. Jobbar han dag så är det kl 4 på morgonen, jobbar han kväll så är det runt 9-11 som första är. De är egentligen rätt morgontrötta och när han jobbar tidigt så släpar han runt dem =)
    Frukost får de alltid EFTER promenaden

• Torparn

Vi är lite lata på kvällen så sista kvällskissandet gör de själva i skogen (har inga grannar) ca kl 22-23. Sen vardagar går vi ut ca 7.30. Sedan äter de frukost.

Helgerna blir det oftast senare, de har sällan bråttom ut så då äter vi frukost själva i lugn och ro, så då går vi oftast inte ut före kl 9:00. Då får vi ropa på dom för då har de ockuperat hela sängen själva

• ThatsHot

kvällen:22.30-23.00 ca
    morgon:07.00

Svar på tråden När går ni ut med hunden sista ggn innan natten, och ut på morgonen????