• trollprinsessan

    ~~ jämtlandstråden del 12 ~~

    Tråd nummer 12... =)
    Allt för oss från Jämtland! =)

    Fikatråden!
    www.familjeliv.se/Forum-5-93/m32152025.html

    Förra tråden!
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m29260826.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-12 18:41
    Presentationstråd för jämtarna...

    det har ju kommit till lite nytt folk i tråden... så jag tänkte att det vore skoj att ha en presentationstråd..

    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m32644626.html

  • Svar på tråden ~~ jämtlandstråden del 12 ~~
  • meh

    Hamnar självklart på favvo-listan


    ~ Marie, mamma till charmtrollet Erik, född -05 och Pyret, bf 4/6-08~
  • CrystalHeart

    Puh! Nu har vi städat och blåst ballonger inför morgondagens "kalas" för Oliwia.

    Helt otroligt hur snabbt 3 år har gått

    Nä nu ska jag börja baka tårtbottnar och lägga ihop tårtan inför motgondagen!


    Då var man städtant i ett halvår då.....
  • Vigrid
    LillemoR:
    Jo visst har jag kaniuppfödning! Gå in på min hemsida och kika lite vetja.....   Finns både stora och små kaniner......  
    www.klockartorpet.com
    Där hittar du även mina tele nummer, ring emj så kan vi ta det på telefonen, lättare än att ta  det här i tråden........
  • Oneleg Jämtland

    Här är det sjukstuga idag, Alma har varit hemma och hostat hela dan. Jag stannade hemma för Lola var uppbokad på jobb, Lola kom hem och hade 39 graders feber...

    Hunden då? Jo han bara sover.


    "Let sleeping dogs lie"

    Har hunnit tvätta en massa idag ivarjefall samt målat garderobsstommen uppe i kontorsrummet. En gång till så är den klar och vi kan hänga dit dörrarna.


    När allt du har är en hammare, ser alla problem ut som en spik!
  • jeea

    Här rusar oxå bacillerna! *Blä*  Jag håller på å hosta lungorna ur mig å inte blir det bättre av att pollensäsongen har börjat! Så nu lär jag väl få gå "förkyld" till jul! 
    Har annars haft en lugn dag idag, Johanna har varit med moster på stan hela dagen.
    Å Emma sover mest hela dagarna förutom när det är "mat"dax!
     Åsså har jag rensat ur mer än halva Johannas garderob på för små kläder.
    Är det förtidigt att plocka undan vinterkläderna tro??  

    Oneleg - Han är juh för söt!


    ~*~Johanna 050518 + Emma 080413 ~*~
  • Arctura

    Lägger också till denna på listan!!


    Oneleg Jämtland skrev 2008-04-25 20:58:27 följande:
    Här är det sjukstuga idag, Alma har varit hemma och hostat hela dan. Jag stannade hemma för Lola var uppbokad på jobb, Lola kom hem och hade 39 graders feber... Hunden då? Jo han bara sover."Let sleeping dogs lie"Har hunnit tvätta en massa idag ivarjefall samt målat garderobsstommen uppe i kontorsrummet. En gång till så är den klar och vi kan hänga dit dörrarna.
    Gud sicken goding Hunden alltså TP--> Jag fick också en konstig lönespec från komunen i dag på 570kr, Jag har inte jobbat åt kommunen på ca 1½år så jag vet inte riktigt vad det är för pengar?
  • Nienna Calaelen

    TP och Arctura - Är det inte nåt retroaktivt då? Står det inga datum eller nåt? Jag fick från Krokoms kommun i början av året och jag hade inte jobbat för dem sen i somras...

Svar på tråden ~~ jämtlandstråden del 12 ~~