Anonym (bella) skrev 2012-03-15 10:42:52 följande:
Jag är 30 plus och det har sagt till mig att blödningsrisken är större då men han läkaren där jag skulle göra det sa inget om att övernatta
men ja har faktiskt ringt till vårdcentralen nu och hoppas på få en snabb remiss till huddinge sjukhus, en tjej kompis till mig har gjort där fast hon tog inte bort hela utan en del med laser och hon hade inge ont alls efteråt men jag vill ta bort hela lika bra och så man verkligen blir av med problemen skiten!!
Konstigt, men vet iofs inte om de sa nåt om det till mig heller, har för mig att jag frågade. Sen när man får kallelse står det om man ska övernatta eller ej.
Har faktiskt svårt att tro att de släpper hem dig direkt.
Anonym skrev 2012-03-15 14:43:30 följande:
jag kände inte det heller, men efteråt på TV såg jag en kille som hade fått denna åkomma. O jag kunde få i mig vätska men värktabletter behöver nogot o jobba med räker inte med vatten. Vet inte varför det blev så illa med mig men jag fick åka in till sjukhuset o vätska upp mig intravenöst. Jag är verkligen inte någon pussy då det kommer till smärta men fy farao detta var enligt mig en nära döden upplevelse. Fick antibiotika efter 14 dagar då mina sår inte läkte, förstå då blev jag bra.
Låter som du haft maximal otur
Jag drack nyponsoppa på sjukhuset, det funkade. Men annars är Xylocain viskös jättebra, helbedövad i hela halsen.